Andre Rieu - Douce France [2010-MP3-VBR] [TiNO]seeders: 2
leechers: 0
Andre Rieu - Douce France [2010-MP3-VBR] [TiNO] (Size: 146.91 MB)
Descriptioncd1 01. La Montagne - André Rieu, Ferrat, Jacques 02. Les Feuilles Mortes - André Rieu, Prevert, Jacques 03. Douce France - André Rieu, Trenet, Charles 04. Mon Amant de Saint-Jean - André Rieu, Carrara, Emile [Lat 05. Sous le Ciel de Paris - André Rieu, Giraud, Yves Hubert 06. Medley: La Vie en Rose / Padam Padam / Sous les Ponts de Paris - André Rieu, Rieu, Andre 07. Plaisir d'Amour - André Rieu, Martini, Jean-Paul 08. Milord - André Rieu, Moustaki, Georges 09. Les Corons - André Rieu, Bachelet, Pierre 10. Pour un Flirt - André Rieu, Vincent, Roland 11. Butterfly - André Rieu, Bernet, Ralph 12. J'attendrai - André Rieu, Olivieri, Dino 13. Medley: Moulin Rouge / Paris Canaille - André Rieu, Huijts, Jo cd2 01. Boléro - André Rieu, Ravel, Maurice 02. Ouverture - André Rieu, Bizet, Georges 03. Habanera - André Rieu, Bizet, Georges 04. Barcarole - André Rieu, Offenbach, Jacques 05. Concerto pour une Voix - André Rieu, Saint-Preux 06. Méditation (Thaïs) - André Rieu, Massenet, Jules 07. Le Cygne - André Rieu, Saint-Saens, Camill 08. Aquarium - André Rieu, Saint-Saens, Camill 09. Aimer - André Rieu, Presgurvic, Gerard 10. La Chanson de Lara (Docteur Jivago) - André Rieu, Jarre, Maurice 11. Jeux Interdits ("Spanish Romance") - André Rieu, Anonymous [1] 12. Je Ne Pourrai Jamais Vivre sans Toi (Les Parapluies de Cherbourg) - André Rieu, Legrand, Michel 13. Les Moulins de Mon Coeur (L'Affaire Thomas Crown) - André Rieu, Legrand, Michel 14. I Dreamed a Dream (Les Misérables) - André Rieu, Boublil, Alain 15. Mexico - André Rieu, Lopez, Francis Related Torrents
Sharing Widget |
All Comments