Anita Lindblom - Minns du den sången (2 CD) [1999] FLACseeders: 1
leechers: 0
Anita Lindblom - Minns du den sången (2 CD) [1999] FLAC (Size: 540.65 MB)
Description
Please seed!
Anita Lindblom, född 14 december 1937 i Hille, Gävle, är en svensk schlager- sångerska och skådespelerska.I oktober 1961 spelade hon in "Sånt är livet". Det blev en grammofonhistorisk succé. Låten har blivit framröstad i en omröstning bland radiolyssnare som den största svenska schlagerlåten genom tiderna. Hennes tyska version Laß die Liebe aus dem Spiel (inspelad i februari 1962) blev en stor framgång och Anita Lindblom är minst lika känd i Tyskland som i hemlandet Sverige. http://sv.wikipedia.org/wiki/Anita_Lindblom Anita Lindblom ist eine schwedische Schauspielerin, Tänzerin und Sängerin. http://de.wikipedia.org/wiki/Anita_Lindblom Anita Lindblom is a Swedish singer and actress who had her peak during the 60s and 70s. Anita Lindblom - Minns du den sången CD 1 1999 01 Anita Lindblom - En dans på rosor (Rose Garden) 02 Anita Lindblom - Ja det var då (Those Were the Days) 03 Anita Lindblom - Bara du (Only You) 04 Anita Lindblom - Kring de små husen i grändarna vid hamnen (Unter der roten Laterne) 05 Anita Lindblom - Visa till min vän (Hymne a l'amour) 06 Anita Lindblom - Alexanders Ragtime Band 07 Anita Lindblom - Feber (Fever) 08 Anita Lindblom - Säg ja, Cherie 09 Anita Lindblom - Svenska flickan kysser med öppen mun (O ne sait jamais) 10 Anita Lindblom - Alundavisan 11 Anita Lindblom - Jalousie (Tango Jalousie) 12 Anita Lindblom - Balladen om de blå basken (The Ballad of the Green Berets) 13 Anita Lindblom - Milord 14 Anita Lindblom - Nej, jag ångrar ingenting (Non, je ne regrette rien) 15 Anita Lindblom - En dans på logen 16 Anita Lindblom - En hård dags natt (A HArd Day's Night) 17 Anita Lindblom - Ein bischen mut 18 Anita Lindblom - En tröst för mitt hjärta (Three Hearts in a Tangle) 19 Anita Lindblom - Som jag gör (Like I Do) 20 Anita Lindblom - Gula paviljongen 21 Anita Lindblom - Uptown Anita Lindblom - Minns du den sången CD 2 01 Anita Lindblom - Varför kom det ingen Higgens in i mitt liv 02 Anita Lindblom - Ta ett snälltåg till himlen (Night Train to Memphis) 03 Anita Lindblom - Balladen om herr Fredrik Åkare och den söta fröken Cecilia Lind 04 Anita Lindblom - Det är nå't mysko (Mysterious Tango) 05 Anita Lindblom - Ljuva ungkarlstid (The Tender Trap) 06 Anita Lindblom - Mr. Big Wheel 07 Anita Lindblom - Jag ska nog ta dig ner på jorden (I'm Gonna Bring You Down) 08 Anita Lindblom - Lite sentimental 09 Anita Lindblom - Det som Karl-Frederik vill (Whatever Lola Wants, Lola Gets) 10 Anita Lindblom - Liksom ett rö för vinden (La Foule) 11 Anita Lindblom - Visa vid midsommartid 12 Anita Lindblom - Minns du den sången 13 Anita Lindblom - Vårkärlek (Tell Me Telstar) 14 Anita Lindblom - Satsa på kärleken (Hurry On Back To Love) 15 Anita Lindblom - Jag lever för dig (The Love of a Boy) 16 Anita Lindblom - Lyssna (Vill du veta vad jag tänker?) (Do You Want To Knaw a Secret?) 17 Anita Lindblom - Räkna de lyckliga stunderna blott 18 Anita Lindblom - Oh, Oh, Baby 19 Anita Lindblom - Sånt är livet (Uou Can Have Her) Sharing Widget |