BrÃdrene Dals Samlede Verkerseeders: 1
leechers: 2
BrÃdrene Dals Samlede Verker (Size: 9.02 GB)
Description
Tittel: Brødrene Dals Samlede Verker
Orginaltittel: Brødrene Dal - Og Professor Drøvels Hemmelighet Og Spektralsteinene Og Legenden Om atlant-is Og Mysteriet Om Karl XII's Gamasjer Spilletid: Professor Drøvels Hemmelighet (3t 10min) Spektralsteinene (3t 28min) Legenden Om Atlant-is (4t 0min) Mysteriet Om Karl XII's Gamasjer (4t 50min) Produksjonsàr: Professor Drøvels Hemmelighet (1978) Spektralsteinene (1981) Legenden Om Atlant-is (1994) Mysteriet Om Karl XII's Gamasjer (2004) Bildebredde * Bildehøyde Professor Drøvels Hemmelighet (640 * 480) Spektralsteinene (512 * 384) Legenden Om Atlant-is (640 * 480) Mysteriet Om Karl XII's Gamasjer (640 * 360) Bildekvalitet: DVD Genre: Humor - Komedie - Eventyr Spràk: Norsk Undertekst: Ingen Handling: Brødrene Gaus, Roms Og Brummund Dal legger stadig ut pÃÂ¥ farefulle, skreksinngytende, sengevetende, livstruende, ulvespisende, godterifortærende, popcornslukende og pizzakjøpende eventyr hvor de støter borti mye rart, og blir kjent med en masse sprøe mennesker. Gaus Dal - Den eldste: Skulle ha vært med pÃÂ¥ Roar Amundsens sydpolekspediosjon i 1911, om det ikke hadde vært for at han ikke var født enda. Han oppfant to-mannsteltet og benytter som regel feriene til bredvandring og smalvandring i Jotumheimen. For dette har han aldri fÃÂ¥tt vandrepokalen, men derimot en rekke gnagsÃÂ¥r til godel og eie. Gaus er forresten en mester i bÃÂ¥de Ludo, Skjakk og Nestskjakk. Roms Dal - Den mellomste: Studerte lenge pÃÂ¥ hva han skulle bli pÃÂ¥ universitetet i Tromsø, men etter femten ÃÂ¥r ga han opp. Senere ble han med pÃÂ¥ en berømt polekspedisjon som desverre ble avlyst pÃÂ¥ grunn av streik. Roms er glad i alle dyr, bortsett fra valutaslanger, kinnhester og knehøner. Han er den i landet som er kommet lengst inn i Sognefjorden og Granskauen og fikk i 1977 ullmedaljen i saueklipp. Roms snakker mange sprÃÂ¥k, blant annet flytende salmiakk. Brummund - Den yngste: Sammen med fantomet holder han verdensrekorden i ÃÂ¥ holde puste under vann. Og sammen med sine brødre har han verdt med pÃÂ¥ 3 velykkede ekspedisjoner; Den berømte drosjejakten nyttÃÂ¥rsaften 1950, ekspedisjonen etter en ledig seng poÃÂ¥ Ullevoll-sykehus 1970, og ikke minst redningsaksjonen der han og hans brødre reddet et opplagt mÃÂ¥l i kampen Tunis-Mexico under fotball-VM i Argentina 1978. Brummund er desutten vegg-til-vegeterianer. Related Torrents
Sharing Widget |