Svensson.Svensson.SÃsong.1.PDTV.XviD-TF'Packseeders: 1
leechers: 4
Svensson.Svensson.SÃsong.1.PDTV.XviD-TF'Pack (Size: 2.82 GB)
Description▒█ ▒███ ▒██ ▒███ ▒████ ▒███████ ▒████████████████ ▒██ ▒█████ ▒██████████ ▒███████████████ ▒▒███ ▒██████ ▒██████████ ▒██████████████ ▒████ ▒██████▒█████████████ ▒████████████ ▒█████ ▒███████▒█████████████ ▒█████████████ ▒██████ ▒███ ▒███████ ▒███████████████ ▒████████████████ ▒██████████████████████ ▒▒█████████████ ▒█████████ ▒███████ ▒█████████████████████░ ▒██████████████ ▒███████ ▒███████ ▒████████████████████ ▒██████████████ ▒██████ ▒████████ ▒██████████████████░ ▒████████████████ ▒██████▒▒█████████ ▒▒███░░░█████░░░░░ ▒███░░░░████████ ▒███████████████████ ▒██ ▒▒███ ▒███ ▒████▒▒▒▒████████████████ ▒█ ▒████ ▒██████ ▒▒▒▒ ▒████████████████ ▒ ▒████ ▒███████████ ▒▒█████████▒ ▒███ ▒████████████ ▒████████▒ ▒█████ ▒█████░░░░░░░ ▒████████ ▒████████ ▒███████ ▒█████████ ▒████████ ▒███████ ▒██████████ ▒██████░ ▒██████████ ▒███████████ ▒█████ ▒████████░ ▒███████░░░ ▒███░ ▒█████░░ ▒██████░ ▒█░ ▒███░ ▒██░░░ ░ ▒██░ ░░ ░░ TankaFett Pack ▐█▀▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▀█▌ █▌ ▐█ █▓ Svensson Svensson säsong 1 ▓█ ▐█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█▌ Svensson.Svensson.E01.PDTV.XViD-HuBBaTiX Compression: XViD 2-pass Resolution.: 512x384 Sound......: MP3 128 kbit Language...: Swedish ▄▄▄ ▄▄▄ ▄▄▄█▀▀▀▀██▄▄▄▀ . Plot . ▀▄▄▄██▀▀▀▀█▄▄▄ ▀▄▄█▓███▀ ▄ ▒█▓ Svensk komediserie om familjen ▓█▒ ▄ ▀███▓█▄▄▀ ▄ ▀▀▀▀▀▀▀ ▌█▌ Svensson. Del 1 av 12. Familjen ▐█▐░ ▀▀▀▀▀▀▀ ▄ ▄▄▄▄███▄▄▄▄▄▄▄▄▄▓█▓ Svensson ⌡r en ovanligt vanlig ▓█▓▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███▄▄▄▄ ▀▀███▀▀▀▀▀▀▀▀▀▓█▓ men färgstark, galen och ▓█▓▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀███▀▀ ▀ ▄▄▄▄▄▄ ░▐█▌ kärleksfull kärnfamilj mitt i ▐█▌ ▄▄▄▄▄▄▄ ▀ ▄▀▀█▓███▀ ▀ ▒█▓ 90-talets Sverige. ▓█▒ ▀ ▀███▓█▀▀▄ ▀▀▀█▄▄▄▄██▀▀▀▄ ▄▀▀▀██▄▄▄▄█▀▀▀ ▀▀▀ ▀▀▀ ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ Svensson.Svensson.S01E02.SWEDiSH.PDTV.XviD-DiTS Format........: XviD Source........: Digital Runtime.......: 22:31 min Country.......: Sweden Res...........: 640x480 Audio.........: 128kbps avg (mp3) Encode........: VBR (2-passes) ▄▄▄ ▄▄▄ ▄▄▄█▀▀▀▀██▄▄▄▀ . Plot . ▀▄▄▄██▀▀▀▀█▄▄▄ ▀▄▄█▓███▀ ▄ ▒█▓ Svensk komediserie om familjen ▓█▒ ▄ ▀███▓█▄▄▀ ▄ ▀▀▀▀▀▀▀ ▌█▌ Svensson. Del 2 av 12. "Rör inte ▐█▐░ ▀▀▀▀▀▀▀ ▄ ▄▄▄▄███▄▄▄▄▄▄▄▄▄▓█▓ min Volvo!" Familjen Svensson är ▓█▓▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███▄▄▄▄ ▀▀███▀▀▀▀▀▀▀▀▀▓█▓ en ovanligt vanlig men färgstark, ▓█▓▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀███▀▀ ▀ ▄▄▄▄▄▄ ░▐█▌ galen och kärleksfull kärnfamilj ▐█▌ ▄▄▄▄▄▄▄ ▀ ▄▀▀█▓███▀ ▀ ▒█▓ mitt i 90-talets Sverige. Manus: ▓█▒ ▀ ▀███▓█▀▀▄ ▀▀▀█▄▄▄▄██▀▀▀▄ Michael Hjorth, Johan Kindblom ▄▀▀▀██▄▄▄▄█▀▀▀ ▀▀▀ och Tomas Tivemark. Regi: Mikael ▀▀▀ Ekman. I rollerna: Allan Svensson, Suzanne Reuter, Gabriel Odenhammar, Chelsie Dickson, Charlott Strandberg, Per Eggers. ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ Svensson.Svensson.S01E03.SWEDiSH.PDTV.XviD-DiTS Format........: XviD Source........: Digital Runtime.......: 25:26 min Country.......: Sweden Res...........: 640x480 Audio.........: 128kbps avg (mp3) Encode........: VBR (2-passes) ▄▄▄ ▄▄▄ ▄▄▄█▀▀▀▀██▄▄▄▀ . Plot . ▀▄▄▄██▀▀▀▀█▄▄▄ ▀▄▄█▓███▀ ▄ ▒█▓ Svensk komediserie om familjen ▓█▒ ▄ ▀███▓█▄▄▀ ▄ ▀▀▀▀▀▀▀ ▌█▌ Svensson. Del 3 av 12. En tupp ▐█▐░ ▀▀▀▀▀▀▀ ▄ ▄▄▄▄███▄▄▄▄▄▄▄▄▄▓█▓ vid namn Rolf. Familjen Svensson ▓█▓▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███▄▄▄▄ ▀▀███▀▀▀▀▀▀▀▀▀▓█▓ är en ovanligt vanlig men ▓█▓▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀███▀▀ ▀ ▄▄▄▄▄▄ ░▐█▌ färgstark, galen och kärleksfull ▐█▌ ▄▄▄▄▄▄▄ ▀ ▄▀▀█▓███▀ ▀ ▒█▓ kärnfamilj mitt i 90-talets ▓█▒ ▀ ▀███▓█▀▀▄ ▀▀▀█▄▄▄▄██▀▀▀▄ Sverige. ▄▀▀▀██▄▄▄▄█▀▀▀ ▀▀▀█▄▄▄▄██▀▀▀▄ ▄▀▀▀██▄▄▄▄█▀▀▀ ▀▀▀ ▀▀▀ ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ Svensson.Svensson.S01E04.SWEDiSH.PDTV.XviD-DiTS Format........: XviD Source........: Digital Runtime.......: 22:53 min Country.......: Sweden Res...........: 640x480 Audio.........: 128kbps avg (mp3) Encode........: VBR (2-passes) ▄▄▄ ▄▄▄ ▄▄▄█▀▀▀▀██▄▄▄▀ . Plot . ▀▄▄▄██▀▀▀▀█▄▄▄ ▀▄▄█▓███▀ ▄ ▒█▓ Svensk komediserie om familjen ▓█▒ ▄ ▀███▓█▄▄▀ ▄ ▀▀▀▀▀▀▀ ▌█▌ Svensson. Del 4 av 12. Mutor och ▐█▐░ ▀▀▀▀▀▀▀ ▄ ▄▄▄▄███▄▄▄▄▄▄▄▄▄▓█▓ magdans. Familjen Svensson är en ▓█▓▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███▄▄▄▄ ▀▀███▀▀▀▀▀▀▀▀▀▓█▓ ovanligt vanlig men färgstark, ▓█▓▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀███▀▀ ▀ ▄▄▄▄▄▄ ░▐█▌ galen och kärleksfull kärnfamilj ▐█▌ ▄▄▄▄▄▄▄ ▀ ▄▀▀█▓███▀ ▀ ▒█▓ mitt i 90-talets Sverige. ▓█▒ ▀ ▀███▓█▀▀▄ ▄▀▀█▓███▀ ▀ ▒█▓ ▓█▒ ▀ ▀███▓█▀▀▄ ▀▀▀█▄▄▄▄██▀▀▀▄ ▄▀▀▀██▄▄▄▄█▀▀▀ ▀▀▀ ▀▀▀ ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ Svensson.Svensson.S01E05.SWEDiSH.PDTV.XviD-DiTS Format........: XviD Source........: Digital Runtime.......: 23:58 min Country.......: Sweden Res...........: 640x480 Audio.........: 128kbps avg (mp3) Encode........: VBR (2-passes) ▄▄▄ ▄▄▄ ▄▄▄█▀▀▀▀██▄▄▄▀ . Plot . ▀▄▄▄██▀▀▀▀█▄▄▄ ▀▄▄█▓███▀ ▄ ▒█▓ Svensk komediserie om familjen ▓█▒ ▄ ▀███▓█▄▄▀ ▄ ▀▀▀▀▀▀▀ ▌█▌ Svensson. Del 5 av 12: London tur ▐█▐░ ▀▀▀▀▀▀▀ ▄ ▄▄▄▄███▄▄▄▄▄▄▄▄▄▓█▓ och retur. Manus: Michael Hjorth, ▓█▓▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███▄▄▄▄ ▀▀███▀▀▀▀▀▀▀▀▀▓█▓ Johan Kindblom och Tomas ▓█▓▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀███▀▀ ▀ ▄▄▄▄▄▄ ░▐█▌ Tivemark. ▐█▌ ▄▄▄▄▄▄▄ ▀ ▀ ▄▄▄▄▄▄ ░▐█▌ ▐█▌ ▄▄▄▄▄▄▄ ▀ ▄▀▀█▓███▀ ▀ ▒█▓ ▓█▒ ▀ ▀███▓█▀▀▄ ▀▀▀█▄▄▄▄██▀▀▀▄ ▄▀▀▀██▄▄▄▄█▀▀▀ ▀▀▀ ▀▀▀ ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ Svensson.Svensson.S01E06.SWEDiSH.PDTV.XviD-DiTS Format........: XviD Source........: Digital Runtime.......: 25:16 min Country.......: Sweden Res...........: 640x480 Audio.........: 128kbps avg (mp3) Encode........: VBR (2-passes) ▄▄▄ ▄▄▄ ▄▄▄█▀▀▀▀██▄▄▄▀ . Plot . ▀▄▄▄██▀▀▀▀█▄▄▄ ▀▄▄█▓███▀ ▄ ▒█▓ Svensk komediserie om familjen ▓█▒ ▄ ▀███▓█▄▄▀ ▄ ▀▀▀▀▀▀▀ ▌█▌ Svensson. Del 6 av 12. Ett ▐█▐░ ▀▀▀▀▀▀▀ ▄ ▄▄▄▄███▄▄▄▄▄▄▄▄▄▓█▓ slagskott för kärleken. ▓█▓▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███▄▄▄▄ ▄▄▄▄███▄▄▄▄▄▄▄▄▄▓█▓ ▓█▓▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███▄▄▄▄ ▀▀███▀▀▀▀▀▀▀▀▀▓█▓ ▓█▓▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀███▀▀ ▀ ▄▄▄▄▄▄ ░▐█▌ ▐█▌ ▄▄▄▄▄▄▄ ▀ ▄▀▀█▓███▀ ▀ ▒█▓ ▓█▒ ▀ ▀███▓█▀▀▄ ▀▀▀█▄▄▄▄██▀▀▀▄ ▄▀▀▀██▄▄▄▄█▀▀▀ ▀▀▀ ▀▀▀ ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ Svensson.Svensson.S01E07.SWEDiSH.PDTV.XviD-DiTS Format........: XviD Source........: Digital Runtime.......: 22:53 min Country.......: Sweden Res...........: 640x480 Audio.........: 128kbps avg (mp3) Encode........: VBR (2-passes) ▄▄▄ ▄▄▄ ▄▄▄█▀▀▀▀██▄▄▄▀ . Plot . ▀▄▄▄██▀▀▀▀█▄▄▄ ▀▄▄█▓███▀ ▄ ▒█▓ Svensk komediserie om familjen ▓█▒ ▄ ▀███▓█▄▄▀ ▄ ▀▀▀▀▀▀▀ ▌█▌ Svensson. Del 7 av 12. Mutor och ▐█▐░ ▀▀▀▀▀▀▀ ▄ ▄▄▄▄███▄▄▄▄▄▄▄▄▄▓█▓ magdans. Familjen Svensson är en ▓█▓▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███▄▄▄▄ ▀▀███▀▀▀▀▀▀▀▀▀▓█▓ ovanligt vanlig men färgstark, ▓█▓▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀███▀▀ ▀ ▄▄▄▄▄▄ ░▐█▌ galen och kärleksfull kärnfamilj ▐█▌ ▄▄▄▄▄▄▄ ▀ ▄▀▀█▓███▀ ▀ ▒█▓ mitt i 90-talets Sverige. ▓█▒ ▀ ▀███▓█▀▀▄ ▄▀▀█▓███▀ ▀ ▒█▓ ▓█▒ ▀ ▀███▓█▀▀▄ ▀▀▀█▄▄▄▄██▀▀▀▄ ▄▀▀▀██▄▄▄▄█▀▀▀ ▀▀▀ ▀▀▀ ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ Svensson.Svensson.S01E08.SWEDiSH.PDTV.XviD-DiTS Format........: XviD Source........: Digital Runtime.......: 23:10 min Country.......: Sweden Res...........: 640x480 Audio.........: 128kbps avg (mp3) Encode........: VBR (2-passes) ▄▄▄ ▄▄▄ ▄▄▄█▀▀▀▀██▄▄▄▀ . Plot . ▀▄▄▄██▀▀▀▀█▄▄▄ ▀▄▄█▓███▀ ▄ ▒█▓ Svensk komediserie om familjen ▓█▒ ▄ ▀███▓█▄▄▀ ▄ ▀▀▀▀▀▀▀ ▌█▌ Svensson. Del 8 av 12. Ju mer vi ▐█▐░ ▀▀▀▀▀▀▀ ▄ ▄▄▄▄███▄▄▄▄▄▄▄▄▄▓█▓ är tillsammans. ▓█▓▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███▄▄▄▄ ▄▄▄▄███▄▄▄▄▄▄▄▄▄▓█▓ ▓█▓▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███▄▄▄▄ ▀▀███▀▀▀▀▀▀▀▀▀▓█▓ ▓█▓▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀███▀▀ ▀ ▄▄▄▄▄▄ ░▐█▌ ▐█▌ ▄▄▄▄▄▄▄ ▀ ▄▀▀█▓███▀ ▀ ▒█▓ ▓█▒ ▀ ▀███▓█▀▀▄ ▀▀▀█▄▄▄▄██▀▀▀▄ ▄▀▀▀██▄▄▄▄█▀▀▀ ▀▀▀ ▀▀▀ ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ Svensson.Svensson.S01E09.SWEDiSH.PDTV.XviD-DiTS Format........: XviD Source........: Digital Runtime.......: 23:59 min Country.......: Sweden Res...........: 640x480 Audio.........: 128kbps avg (mp3) Encode........: VBR (2-passes) ▄▄▄ ▄▄▄ ▄▄▄█▀▀▀▀██▄▄▄▀ . Plot . ▀▄▄▄██▀▀▀▀█▄▄▄ ▀▄▄█▓███▀ ▄ ▒█▓ Svensk komediserie om familjen ▓█▒ ▄ ▀███▓█▄▄▀ ▄ ▀▀▀▀▀▀▀ ▌█▌ Svensson. Del 9 av 12. En bok för ▐█▐░ ▀▀▀▀▀▀▀ ▄ ▄▄▄▄███▄▄▄▄▄▄▄▄▄▓█▓ mycket. ▓█▓▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███▄▄▄▄ ▄▄▄▄███▄▄▄▄▄▄▄▄▄▓█▓ ▓█▓▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███▄▄▄▄ ▀▀███▀▀▀▀▀▀▀▀▀▓█▓ ▓█▓▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀███▀▀ ▀ ▄▄▄▄▄▄ ░▐█▌ ▐█▌ ▄▄▄▄▄▄▄ ▀ ▄▀▀█▓███▀ Related Torrents
Sharing Widget |