VAfrsta veckan i mitt liv - Avsnitt 1 - sAfsong 2.avi

seeders: 0
leechers: 1
Added on February 6, 2011 by in TV
Torrent verified.



VAfrsta veckan i mitt liv - Avsnitt 1 - sAfsong 2.avi (Size: 234.14 MB)
 Värsta veckan i mitt liv - Avsnitt 1 - säsong 2.avi234.14 MB


Description

Det är bara en vecka kvar tills Howard och Mel ska gifta sig men dagarna före bröllopet förvandlas snabbt till en mardröm när allt som kan gå fel gör det.

Att gifta sig kan vå vilken stabil person som helst att totalt flipp ur. Och för Howard och Mel hopar sig missödena och missförstånden och den virrige Howard råkar ut för den ena pinsamma katastrofen efter den andra. I huvurollen som Mel ser vi Sarah Alexander som många säkert känner igen från komediserierna "Coupling" och "Green Wing". Hennes tillblivne make Howard spelas av Ben Miller från sci-fi-serien "Primeval".

I den andra säsongen har Howard och Mel gift sig mot alla odds, och nu är det bara en vecka kvar till att Mel ska föda deras första barn. Men samtidigt är det dags för farmors begravning. Och som vanligt går ingenting som planerat.

Till de två säsongerna finns även tre julavsnitt där det med tanke på vad som hänt innan inte behöver någon närmare förklaring.

I rollerna: Ben Miller som Howard, Sarah Alexander som Mel, Alison Steadman som Angela Cook, Geoffrey Whitehead som Dick Cook, m.fl.

Originaltitel: The Worst Week of My Life. Från: 2004.

---

Värsta veckan i mitt liv - Avsnitt 1 - säsong 2

Start på en ny spännande vecka
Det är en vecka kvar till Mels och Howards bebis ska födas och det är också dags för farmors begravning och naturligtvis går ingenting som planerat.

---

File
Värsta veckan i mitt liv - Avsnitt 1 - säsong 2.avi
Size
239758 KB (234 MB)
Length
00:28:54
Demuxer
avi

Clip info
Software
Lavf52.93.0

Video
Resolution
640 x 360
Aspect ratio
1.7778
Format
XVID
Bitrate
992 kbps
Frames per second
25.000
Selected codec
ffodivx

Initial Audio Stream
Format
85
Bitrate
128 kbps
Rate
44100 Hz
Channels
2
Selected codec
mp3

Sharing Widget


Download torrent
234.14 MB
seeders:0
leechers:1
VAfrsta veckan i mitt liv - Avsnitt 1 - sAfsong 2.avi