Adobe Master Collectie CS4 NL / Dutch 4 2Lions-Team

seeders: 1
leechers: 0
Added on November 28, 2009 by Javelin102in Applications > Windows
Torrent verified.



Adobe Master Collectie CS4 NL / Dutch 4 2Lions-Team (Size: 6.29 GB)
 2Lions-Team.Flyer.jpg314.99 KB
 Adobe-CS4-Master-Collection-Cd-Cover.jpg46.27 KB
 DVD Hoes CS4 Master Collection.jpg253.82 KB
 Offered by 2lions.ons-forum.nl.txt519 bytes
 2Lions-Team.url57 bytes
 Adobe master collection cs4 master collection Unattended By Hunter.iso6.29 GB
 ReadMe1st-Javelin102.nfo2.44 KB


Description

Adobe is onlangs alweer met haar elfde versie van Photoshop aangekomen.

Erg lastig om telkens vernieuwing te brengen zou je denken, en toch is Adobe

er weer in geslaagd om een al bijna perfecte applicatie toch te verbeteren.





32-bit en 64-bit



Adobe komt met CS4 voor het eerst met, naast een 32-bit versie, ook met een 64-bit versie

van haar befaamde programma Photoshop op de markt. Ik heb beide versies kunnen testen met,

op mijn Windows 7 de 32-bit versie, de 64-bit versie, en ik kan met zekerheid zeggen dat het

verschil zeker merkbaar is. Bij het werken met grote bestanden is er nauwelijks prestatieverlies,

wat met de 32-bit versie nog steeds het geval is.



Nieuwe mogelijkheden



Als je het programma opent zie je al snel een aantal veranderingen aan de interface.

Zo is er nu gebruik gemaakt van tabs wat voor een veel betere flow zorgt als je aan

meerdere bestanden tegelijk werkt.



Het is nu mogelijk om het canvas zelf te roteren en dit op een volkomen non-destructieve manier.

Dit is uitermate handig als je met een teken tablet werkt omdat je niet meer rare polsbewegingen hoeft te maken.



Een van de grote veranderingen waar ik zelf laaiend enthousiast over ben is dat je niet meer

destructief te werk gaat dankzij de smartfilters. Door dit nieuwe handigheidje gaat de informatie

van je originele bestand nooit verloren. Al maak je er nog zoveel veranderingen aan, je pixels

gaan niet verloren. Dit scheelt tevens een hoop schijfruimte omdat je niet meer dertig versies

van hetzelfde bestand hoeft op te slaan om een eerdere aanpassing terug te halen.



Een andere nieuwe mogelijkheid is het ‘content-aware scaling’. Erg handig wanneer je een foto

ergens in moet passen maar hem niet croppen wilt. Je pakt hierbij een punt dat je behouden wilt

en wanneer je nu de foto schaalt zal dit punt altijd even groot blijven.





Ook is de print-engine flink onder handen genomen. Photoshop CS4 herkent nu bijna alle printers waaronder

ook mijn HP Photosmart 8450. Dit scheelt een hoop problemen met color-management en zorgt dat de

geprinte kleuren veel beter overeenkomen met de kleuren op het scherm. Hierdoor hoef je niet meerdere

printjes te maken voordat je eindelijk de juiste kleur te pakken hebt.



Een nadeel dat aan de nieuwe Photoshop CS4 zit zijn de systeem eisen. Deze liggen aanzienelijk hoger

dan bij de vorige CS3 versie. Het programma zal op de wat oudere machines heus wel draaien maar om

gebruik te maken van een aantal van de nieuwe features zoals 3D painting, waarbij je 2D bestanden

kunt converteren naar 3D bestanden, zul je toch wel een wat snellere machine nodig hebben met een

krachtige videokaart. Persoonlijk was dit geen probleem voor mij maar als je twijfelt of je systeem het

programma aan kan, kun je de systeem eisen op de website van Adobe vinden.

Sharing Widget


Download torrent
6.29 GB
seeders:1
leechers:0
Adobe Master Collectie CS4 NL / Dutch 4 2Lions-Team