Afrikaans Is Groot Vol 8seeders: 1
leechers: 15
Afrikaans Is Groot Vol 8 (Size: 316.1 MB)
Description
Dis weer tyd vir die grootste Afrikaanse kompilasie album van die jaar!
Met die sukses van sy voorgangers is AFRIKAANS IS GROOT terug met volume 8! Die dubbel album bevat al jou gunsteling kunstenaars met hulle gewildste radiotreffers van 2015Source: http://raru.co.za/music/3123745-various-artists-afrikaans-is-groot-vol-8-cd src="/picture.php?//yuq.me/users/26/435/pn7cDwOLyG.jpg" />Disc 1: 1.Sing Afrikaner Sing - Bok Van Blerk 2.Laaste Lied - Corlea 3.Toe Vind Ek Jou - Francious Van Coke ft. Karen Zoid 4.Dirty Dancing - Eden 5.Met Jou Klere Aan - Leah 6.Die Goeie Oue Tyd - Jay & Lianie 7.Die Hemel - Elvis Blue 8.Geskeurde Jeans - Karlien Van Jaarsveld 9.My Alles - Bobby Van Jaarsveld 10.My Regte Tyd - Riana Nel 11.Amsterdam - Dewald Wasserfall 12.Hout op Die Vure - Nadine 13.Mona Lisa - Joe Foster 14.As Jy Hier Is - Arno Jordaan 15.Doen Net Wat Ons Wil - Die Heuwels Fantasties ft. Riana Nel 16.Roeper Van My Hart - Theuns Jordaan 17.Afrikaanse Meisies - Gerhard Steyn 18.Fikile Mbalula - Robbie Wessels 19.As Vandag my Laaste Dag Is - Juanita Du Plessis 20.Sal Ons Ooit Weer Kan Slaap - Jay & Steve Hofmeyr Disc 2: 1.458 Italia - Eden 2.Weier - Riana Nel 3.Een Vir Een - Bobby Van Jaarsveld 4.My Hartjie - Karlien Van Jaarsveld 5.So Eensaam Soos die Son - Dewald Wasserfall 6.Wie Kan Nie - Jannie Moolman 7.Steek Die Vure Aan - Bok Van Blerk 8.Pretoria - Lianie May 9.Krummel en Baksteen - Robbie Wessels 10.Laat Die Wiele Rol - Arno Jordaan 11.Gebore Om By Jou Te Wees - Juan Boucher 12.Jou Mond - Ampie 13.Ballade Vir 'n Enkeling - Die Heuwels Fantasties 14.Meer As 'n Vriend - Riana Nel 15.Heildronk - Albert De Wet 16.Uitsig - Douvoordag 17.Wat Weet Ek Tog - Martin Bester 18.Tot Die Dood Ons Skei - Jak de Priester 19.Somerson - Apple 20.Voshaarnooi - Joshua Na Die Reen Related Torrents
Sharing Widget |