Akira Kurosawa Criterion Collection Samurai Movie Extrasseeders: 1
leechers: 1
Akira Kurosawa Criterion Collection Samurai Movie Extras (Size: 4.91 GB)
Description
Torrent contains extras ripped from 5 Akira Kurosawa Criterion Collection releases related to Samurai. Japanese Audio, English Subs (idx/sub,srt) 9h37min
Seven Samurai My Life in Cinema - Akira Kurosawa interview 116min Origins and Influences of Seven Samurai 55min Akira Kurosawa: It Is Wonderful to Create - Making of Seven Samurai 50min 3 Trailers, Teaser Yojimbo Akira Kurosawa: It Is Wonderful to Create - Making of Yojimbo 45min US Theatrical Version Title Sequence 3min Trailer, Teaser Sanjuro Akira Kurosawa: It Is Wonderful to Create - Making of Sanjuro 35min Trailer, Teaser Kagemusha Akira Kurosawa: It Is Wonderful to Create - Making of Kagemusha 41min Image: Kurosawa's Continuity - Kagemusha reconstucted with Kurosawa's art 43min Lucas, Coppola & Kurosawa - George Lucas and Francis Coppola interview 19min Suntory Whiskey commercials shot on the set of Kagemusha 3min Ran Akira Kurosawa: It Is Wonderful to Create - Making of Ran 30min Image: Kurosawa's Continuity - Ran reconstucted with Kurosawa's art 35min AK - Documentary shot behind the scenes on Ran set 74min Tatsuya Nakadai Interview 10min Sharing Widget |
All Comments