Alla.Kan.Inte.Ta.Korkort.PDTV.XviD.SWEDiSH-APBseeders: 0
leechers: 1
Alla.Kan.Inte.Ta.Korkort.PDTV.XviD.SWEDiSH-APB (Size: 235.18 MB)
Description
Gillar du dokumentärer?
Kolla in min användare. http://thepiratebay.org/user/dollar Ingen som seedar? PM mig!! , Försök att seeda lika mycket som du laddar ner.. ████▄ █████████▄ █████████▄ ██████ ████ ████ ███▀ ▀███ ▄███ ███ ████ ████ ███▄▄▄███▀ ███ ██▄ ██████████ █████████▄▄ ██████████ ████▀▀▀▀ ███ ▀███ ▄███▀▀▀▀▀███ ████ ███▄▄▄▄███▀ ███ ███ ████ ███████▀▀▀ ████████████████████████████████████████████████ ▄■░▀ ▀ ▀ ▀░■▄ ▀ ▄█▀▄████████████████████████▄▀█▄ ▀ ▓▌ ▄█▓█ █▓█▄ ▐▓ ░█ ▄█████ INFO: █████▄ █░ ▐▓▄ ▄▓████▓ ▓████▓▄ ▄▓▌ ▓█▓▄ ▄▓██████▓ ▓██████▓ ▄▓█▓ ░██████████▓▀ ▀▓██████████░ ▄■▓▀▀▀ ▀▀▀▓■▄ Genre: Documentary Title: Alla kan...inte ta körkort (SVT) Air Date: 2005-10-20 Rls date: 2005-10-20 Source: DVB-C Video format: XviD 2pass 512x384 Audio format: Mp3 128kbps VBR Language:swe Size: 17x15mb Runtime: 29:06 min ████████████████████████████████████████████████ ▄■░▀ ▀ ▀ ▀░■▄ ▀ ▄█▀▄████████████████████████▄▀█▄ ▀ ▓▌ ▄█▓█ █▓█▄ ▐▓ ░█ ▄█████ PLOT: █████▄ █░ ▐▓▄ ▄▓████▓ ▓████▓▄ ▄▓▌ ▓█▓▄ ▄▓██████▓ ▓██████▓ ▄▓█▓ ░██████████▓▀ ▀▓██████████░ ▄■▓▀▀▀ ▀▀▀▓■▄ Svensk dokumentär av Ia Genberg och Ann Eberstein om mänskliga tillkortakommanden. Vi får träffa några vanligtvis begåvade människor som alla har försökt ta körkort utan att lyckas. Sitter det i generna eller är trafiken inte gjord för alla? ▄█▀▄████████████████████████▄▀█▄ ▄█▓█ APB ▀█▓█▄ ▄█████ █████▄ ▄▓████▓ ▓████▓▄ ▓██████▓ ▓██████▓ ░██████████▓▀ ▀▓██████████░ ▄■▓▀▀▀ ▀▀▀▓■▄ ▄▓▄▄ ▄▄▓▄ ▄▓█████▓▄ 2005 ▄▓█████▓▄ ▐▓████▀ ▀█▄ ▄█▀ ▀████▓▌ ░▓██▓▌ █▓ ▓█ ▐▓██▓░ ▐▓███ ▐▓ ▓▌ ███▓▌ ▐▓███▄ ▐▓ Contact: apb@hush.ai ▓▌ ▄███▓▌ ▐▓█████▄░▄▄▄▓▄ ▄▓▄▄▄░▄█████▓▌ ▀▓██▓████████████████████████████████████████████████████▓██▓▀ Related Torrents
Sharing Widget |