Aprilynne Pike - Wings serie, NL Ebooks(ePub)

seeders: 0
leechers: 0
Added on February 21, 2014 by Benzoziain Books > Ebooks
Torrent verified.



Aprilynne Pike - Wings serie, NL Ebooks(ePub) (Size: 1.98 MB)
 Aprilynne Pike - 1. Wings.epub472.71 KB
 Aprilynne Pike - 2. Spells.epub515.88 KB
 Aprilynne Pike - 3. Illusions.epub545.27 KB
 Aprilynne Pike - 4. Destiny.epub490.34 KB


Description

Aprilynne Pike – Wings serie, Nl Ebooks(ePub)


Auteur: Aprilynne Pike
Uitgever: Manteau
Genre: Young Adults




Beschrijving
De vijftienjarige Laurel woont op het platteland bij haar hippie-ouders, die haar uit overtuiging zelf
onderwijzen. Wanneer ze naar de stad verhuist om naar de middelbare school te gaan, vergt dit een
serieuze aanpassing. Ze mist haar thuis enorm, al lukt het aardig op school en raakt ze goed bevriend
met David, een knappe jongen uit haar klas die haar steunt en begrijpt.

Tot Laurel merkt dat ze - letterlijk - vleugels krijgt. Ze durft haar ouders niet in vertrouwen te nemen
en gaat samen met David op zoek naar haar afkomst. Zo komt ze te weten dat ze een vondelingetje
was. Haar wereld wordt helemaal dooreengeschud wanneer ze op een dag op weg naar huis de elf
Tamani ontmoet.




Beschrijving
In dit tweede boek uit de succesvolle reeks van Aprilynne Pike staat Laurel voor een indringende en
hartverscheurende keuze. Het eerste boek, Wings, wist de lezers meteen te overtuigen. Pike
doorstaat dan ook moeiteloos de vergelijking met Stephenie Meyer.

Laurel heeft haar ware aard als elf geaccepteerd, maar ze is daarom nog niet bereid om haar
mensenleven op te geven - en haar vriend David al helemaal niet.

Wanneer ze naar Avalon ontboden wordt, kan Laurel haar gevoelens voor de charismatische
schildwacht Tamani niet langer ontkennen. Maar Avalon is niet helemaal zoals Laurel het zich
voorgesteld had en ook het ontwikkelen van haar magische krachten verloopt moeizaam. Na die
inspannende periode probeert Laurel thuis en op school de draad weer op te pakken, maar dat is niet
zo vanzelfsprekend.




Beschrijving
'Ik ga niet op patrouille, ik ga niet op jacht, ik blijf gewoon in je buurt. Jij leeft je eigen leven, en ik
waak over je veiligheid', zei Tamani, terwijl hij een lok haar uit haar gezicht veegde. 'Tot ik er het
leven bij inschiet.'

Laurel heeft Tamani niet meer gezien sinds ze hem, intussen een jaar geleden, smeekte haar los te
laten. En al doet het nog steeds pijn, toch is Laurel ervan overtuigd dat haar aardse vriend David de
juiste keuze is.

Maar net op het moment dat haar leven stilaan weer zijn normale ritme lijkt aan te nemen, voelt ze
opnieuw een dreiging op zich afkomen. En opnieuw is ze genoodzaakt hulp en bescherming te
zoeken bij Tamani, want geen enkele elf had dit ooit zien aankomen. Bij Laurel slaat de twijfel toe.




Beschrijving
Laurel kent nu de waarheid: Yuki is een elf, en dan nog een zeldzame winterelf, de meest krachtige
en dodelijke van alle elfen. Klea heeft haar zinnen op Yuki gezet en wil haar krachten gebruiken om
Avalon te overwinnen en te vernietigen. Met Tamani, David en Chelsea aan haar zijde bereidt Laurel
zich voor op wat wel eens de laatste dagen van Avalon zouden kunnen worden.


Met dank aan de originele poster!


Sharing Widget


Download torrent
1.98 MB
seeders:0
leechers:0
Aprilynne Pike - Wings serie, NL Ebooks(ePub)

All Comments

SUPER. Hier was ik al heel lang naar opzoek
Joepie, dank!!!!