Beste Vrienden S04E09 FLEMISH HDTV x264

seeders: 1
leechers: 1
Added on February 5, 2015 by Lone_Wolfin TV
Torrent verified.



Beste Vrienden S04E09 FLEMISH HDTV x264 (Size: 579.37 MB)
 Read Me - I said read me don't just throw me away - :(.txt1.56 KB
 bestevrienden-s04e09.mp4579.37 MB


Description

In een nieuw seizoen van Beste vrienden nodigt Bruno Wyndaele elke week twee bekende vriendenduo’s uit in een zuiders buitenland. De BV’s – of beste vrienden – gaan er op zoek naar een symbool van de vriendschap, een opdracht waarvoor ze samen verschillende hindernissen moeten overwinnen. Hun vriendschap kan hen helpen om de opdrachten tot een goed einde te brengen.

De vriendenduo’s weten vooraf niet waar ze naartoe gaan of wie het andere vriendenduo is, dat ontdekken ze pas op de luchthaven. Terwijl ze samen met een goede vriend, op vele kilometers van huis, op ontdekkingstocht gaan naar de vriendschap, leer je hen op een andere manier kennen. Zo vechten Joy Anna Thielemans en Moora Vander Veeken onder de zuiderse zon een vriendschappelijk robbertje uit met Erik Van Looy en Philippe Geubels. In een andere aflevering nemen Jelle De Beule en Guga Baúl het op tegen Clara Cleymans en Dahlia Pessemiers.

Na negen afleveringen treffen de drie beste duo’s elkaar in de finale. Hoe goed kennen de duo’s elkaar? Welk paar is het best op elkaar ingespeeld? En welke vrienden kennen elkaars kleine kantjes en kunnen daar ook mee leven?


Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
579.37 MB
seeders:1
leechers:1
Beste Vrienden S04E09 FLEMISH HDTV x264

Screenshots


Beste Vrienden S04E09 FLEMISH HDTV x264 screenshot