Boer zoekt vrouw S10E10 NL [20150308].mp4

seeders: 1
leechers: 0
Added on March 8, 2015 by piafiniin TV
Torrent verified.



Boer zoekt vrouw S10E10 NL [20150308].mp4 (Size: 401.82 MB)
 Boer zoekt vrouw S10E10 NL [20150308].mp4401.82 MB


Description

Bij de vijf boeren zijn nog vijf vrouwen over met wie ze een dagje uit gaan. Een goed moment om elkaar beter te leren kennen. Zijn er al vlinders? Bij wie voelt de boer zich het meest op z'n gemak?Meer Bij de vijf boeren zijn nog vijf vrouwen over met wie ze een dagje uit gaan. Een goed moment om elkaar beter te leren kennen. Zijn er al vlinders? Bij wie voelt de boer zich het meest op z'n gemak? In deze aflevering is te zien dat Yvon Jaspers de boeren en hun dates verrast met een dagje weg: ze gaan rolschaatsen, een middagje koken, koorddansen in het circus, midgetgolfen of dieren verzorgen in de dierentuin. Alle vrouwen willen een momentje met hun boer alleen. Wie krijgt het meest aandacht van de boer? Kunnen ze contact maken en zichzelf goed laten zien? Heeft de boer al een voorkeur? Aan het eind van de dagdate komt Yvon met de lastige vraag: welke drie vrouwen gaan een weekje logeren op de boerderij?


Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
401.82 MB
seeders:1
leechers:0
Boer zoekt vrouw S10E10 NL [20150308].mp4

All Comments

Heel erg bedankt piafini en wat was je weer snel zeg! O wacht ik zie dat ik nu U moet zeggen.
Bedankt en let op je woorden als je mij aanspreekt
Spijtig genoeg hebben we allebei het feest gemist van de kroning .....en inderdaad vanaf nu moeten we op onze woorden letten hoor
Goede Morgen Koninklijke Hoogheid YES YES YES...vanavond gaan we eindelijk weten wie Geert zal opsnoepen (de ouwe snoeper)....ik ga ook maar een extra deken klaarleggen als we overschakelen naar de gezellige vrieskast van Zeeland....ben benieuwd....Hartstikke bedankt voor deze up-load van uw trouwe dienaar
Dank, dank voor de lovende woorden. Zo ziet een hoogheid graag zijn horigen . Dekens? Wat zijn dat ? Overigens ging het uploaden niet zo snel als ik wilde door Divorce, die gelijktijdig werd geupload en die door Bittorent voorrang kreeg.