Celblok H S01E02 10-03-2014) NL DutchTV.mp4

seeders: 29
leechers: 1
Added on March 11, 2014 by RonaldoNLin TV
Torrent verified.

Celblok H S01E02 10-03-2014) NL DutchTV.mp4 (Size: 243.4 MB)
 Celblok H S01E02 10-03-2014) NL DutchTV.mp4243.4 MB

Description

Description
*************************************************************************************
Celblok H S01E02 (10-03-2014) NL DutchTV
*************************************************************************************
-------------------------------------------------------------------------------------
Episode Information
-------------------------------------------------------------------------------------
Kapster Suus belandt voor poging tot moord in de gevangenis. In de harde en rauwe wereld van de gevangenis zwaaien twee top dogs de scepter, Lex en Freddy. Suus wordt gedwongen een kant te kiezen en dat gaat niet zonder keiharde gevolgen.

Release Notes
Air Date.............: 10-03-2014
Runtime..............: 42:39
Size.................: 243 MB

Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget

Download torrent
243.4 MB
seeders:29
leechers:1
Celblok H S01E02 10-03-2014) NL DutchTV.mp4

All Comments

Hartelijk dank!
De kwaliteit is helemaal zo slecht niet!
heey jij weet wat over newsservers kun je mij mess helpen... ik krijg de heletijd de melding "artical not found"
bedankt weer
Bedankt.
ten eerste wil ik zeggen tof dat de serie online gezet word, maar waarom is deze zoveel slechter in kwaliteit dan de vorige?
Normaal haal celblok H van een site, maar die is plotseling gestopt. En dit is de enigste versie die online te vinden is.
Topper Thanks