Dansband-Kramiga Dansbandsfavoriter 2014seeders: 17
leechers: 8
Dansband-Kramiga Dansbandsfavoriter 2014 (Size: 254.2 MB)
Description
Låtlista
1. Blå blå är kärleken - Wizex 2. All I have to do is deram - Mats Bergmans 3. Tycker om dig - Drifters 4. Melodin - Vikingarna 5. Vi två - Streaplers 6. Tänker du på mig i ensamhet - Matz Bladhs 7. Fernando - Lotta Engbergs 8. Så länge jag lever - Lasse Stefanz 9. Only you - Bhonus 10. På Copacabanas vackra stränder - Black Jack 11. När du ser på mig - Candela 12. En dag den sommaren - Fernandoz 13. Det svär jag på - Arvingarna 14. Natten tänder sina ljus - Schytts 15. Vi dansar så kärleksfulls i natten - Titanix 16. Inger stoppar oss nu - Scotts 17. Med dig vill jag leva - Thorleifs 18. Månskensnatt i Åmotsfors - Sven-Ingvars 19. När ditt hjärta slår för någon - Kellys 20. Dream lover - Wahlströms 21. Tänk på mig nån gång ibland - Flamingokvintetten 22. De tusen öars land - Hans Martin 23. För den kärlek jag känner - Grönwalls 24. Blå horisont - Barbados 25. En enkel sång om kärleken - Lasse Stefanz 26. Håll om mig nu - Lotta Engbergs 27. Bridge over troubled water - Fernandoz 28. Sixteen candles - Streaplers 29. Det skrivs så många vackra ord om kärleken - Kellys 30. Jeannie - Arvingarna 31. Byns enda blondin - Sven-Ingvars 32. Familjelycka - Black Jack 33. Som rosor i regn - Matz Bladhs 34. Det blir alltid som du vill - Drifters 35. För dina blåa ögons skull - Vikingarna 36. Du är den jag håller kär - Grönwalls 37. I varje andetag - Tommys 38. Det finns ingen annan än du - Barbados 39. Dina fingrar i mitt hår - Schytts 40. Det finaste av allt - Thorleifs På begäran och snälla SEEEEDA!!! Sharing Widget |