Dansbandskampen 2008 2-CDseeders: 4
leechers: 0
Dansbandskampen 2008 2-CD (Size: 214.99 MB)
Description
Alla band från "Dansbandskampen" medverkar på plattan med var sin låt, några har två låtar inkl Scotts och Lars Kristerz. Bonuslåt: "En sista dans" som avslutat varje program och skriven av Mårten Aglander.
Dubbel-CD med 33-34 låtar Bl.a. LARS KRISTERZ/Purple Rain (mixat av supermixaren Ronny Lahti igår och det kommer reportage om detta i programmet den 6 dec) SCOTTS/Jag ringer på fredag CC & LEE/Leende guldbruna ögon BENGT HENNINGS/I Was Made For Loving You HIGHLIGHTS/Aldrig mer skall ajg sluta älska dig (gardell) JANNEZ/Guenerina M fl Alla band från programmet medverkar på plattan med var sin låt, några har två låtar inkl Scotts och Lars Kristerz. Bonuslåt: "En sista dans" som avsluat varje program och skriven av Mårten Aglander. Låtlista: 1. Purple rain - Solist/Artist:Larz Kristerz 2. Jag ringer på fredag - Solist/Artist:Scotts 3. Leende guldbruna ögon - Solist/Artist:CC & Lee 4. I was made for loving you - Solist/Artist:Bengt Hennings 5. Start me up - Solist/Artist:Face 84 6. Aldrig skall jag sluta älska dig - Solist/Artist:Highlights 7. Små små ord om kärlek - Solist/Artist:Mickeys 8. Aj aj aj - Solist/Artist:Jonas Näslund & Jive 9. Dancing in the dark - Solist/Artist:Kindbergs 10. Mercy - Solist/Artist:Shake 11. Your song - Solist/Artist:Nizeguys 12. Kom hem - Solist/Artist:Jenny Saléns 13. Apologize - Solist/Artist:Kalas 14. 9 to 5 - Solist/Artist:Dollies 15. Can't get you out of my head - Solist/Artist:Good timess 16. Ljus och värme - Solist/Artist:Wahlströms 17. Killing me softly - Solist/Artist:Nova 18. Angels - Solist/Artist:Scotts 19. Guenerina - Solist/Artist:Jannez 20. De sista ljuva åren - Solist/Artist:Bengt Hennings 21. Here comes the sun - Solist/Artist:Sandins 22. Yester-me, yester-you, yesterday - Solist/Artist:Larz Kristerz 23. I will always love you - Solist/Artist:CC & Lee 24. Hallå Västindien - Solist/Artist:Date 25. Miss Decibel - Solist/Artist:Martinez 26. Jag vill vara din, Margareta - Solist/Artist:Glennartz 27. Mambo No 5 - Solist/Artist:Mickeys 28. Tainted love - Solist/Artist:Yvonne & Quick Picks 29. It takes a fool to remain sane - Solist/Artist:Highlights 30. Vad har du under blusen, Rut? - Solist/Artist:Zlips 31. Believe - Solist/Artist:Kändiz Orkester 32. Spara sista dansen för mig - Solist/Artist:Good Timers 33. Till min kära - Solist/Artist:Susann Nordströms 34. En sista dans (Bonusspår) - Solist/Artist:Helena Lillberg Related Torrents
Sharing Widget |