De Ridder S02E12 FLEMISH HDTV x264-BRiGAND

seeders: 9
leechers: 3
Added on November 25, 2014 by Lone_Wolfin TV
Torrent verified.



De Ridder S02E12 FLEMISH HDTV x264-BRiGAND (Size: 351.02 MB)
 Read Me - I said read me don't just throw me away - :(.txt1.56 KB
 deridder.212-brig.mp4351.01 MB
 deridder.212-brig.nfo6.42 KB


Description

In de tweede reeks van De Ridder kruipt Clara Cleymans opnieuw in de huid van Helena De Ridder, de gedreven substituut van het parket van Gent. Als openbaar aanklager leidt zij het politieonderzoek en vordert zij de straf voor de rechtbank.

Wanneer Helena geconfronteerd wordt met een bommelding in de haven, leidt het onderzoek snel naar een zaak van grootschalige fraude met radioactief afval. Terwijl Helena week na week een nieuw misdaaddossier aanpakt, bindt zij de hele reeks lang de strijd aan met de afvalmaffia. De zaak drijft Helena tot het uiterste en stelt haar karakter zwaar op de proef.

In haar gevecht met de afvalmaffia krijgt Helena de steun van Thomas De Kuyper, de charismatische havenschepen van Gent. Een rol die met brio vertolkt wordt door Louis Talpe. Dahlia Pessemiers-Benamar, Michaël Pas, Michael Vergauwen, Katelijne Damen, Lucas Van den Eynde, Dirk Van Dijck en Lynn Van Royen vervolledigen de vaste cast.

De Ridder geeft ook nieuw muzikaal talent een duwtje in de rug. Door de samenwerking met vi.be, een platform van Poppunt, krijgt nieuw Vlaams talent de kans om mee te werken aan de soundtrack van de reeks.


Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
351.02 MB
seeders:9
leechers:3
De Ridder S02E12 FLEMISH HDTV x264-BRiGAND

Screenshots


De Ridder S02E12 FLEMISH HDTV x264-BRiGAND screenshot
De Ridder S02E12 FLEMISH HDTV x264-BRiGAND screenshot
De Ridder S02E12 FLEMISH HDTV x264-BRiGAND screenshot
De Ridder S02E12 FLEMISH HDTV x264-BRiGAND screenshot
De Ridder S02E12 FLEMISH HDTV x264-BRiGAND screenshot
De Ridder S02E12 FLEMISH HDTV x264-BRiGAND screenshot