Den uendelige historien1.DVDrip.Norsk tekst.Ripp Robbanseeders: 0
leechers: 3
Den uendelige historien1.DVDrip.Norsk tekst.Ripp Robban (Size: 1.32 GB)
Description
Vet ikke om denne ligger her, men legger ut fordi det er en bra ripp og en klassisker jeg husker fra de glade 80-åra;-)
Nummer 2 kommer i morra, om det er interesse da. Seed da, anyone??? Noen klarer vel det? Ok, jeg tar sjansen... Lover dere å kommentere også? Forslag: Steinbra, beste jeg har sett, fantastisk lyd og bilde 11/11 osv, eller noe sterkere for dere trenger ikke holde noe inne:-) Eller for de som ikke så dette som meg:dårlige greier, ingen 6 kanals lyd,(klag til filmbolaget), for stor fil osv, det er lov det også;-) He he... Litt om filmen: Da unge Bastian låner en mystisk bok, drømmer han ikke om at den vil ta ham med inn i en fantastisk fantasiverden av sneglekappløp, hangglider-flaggermus, flygende drager, skøyeraktige alver, en barneaktig keiserinne, den modige krigeren Atreyu og det vandrende steinbruddet Rock Biter. Skuespillere Patricia Hayes, Moses Gunn, Alan Oppenheimer, Barret Oliver, Noah Hathaway, Gerald McRaney Regissør Wolfgang Petersen Originaltittel The Neverending Story / Die unendliche Geschichte Varighet DVD: 1 tim 31 min Allmänt Fullständigt namn : D:DownloadsSeedingDen uendelige historien.DVDrip.Norsk tekst.Ripp RobbanDen uendelige historien.DVDrip.Norsk tekst.Ripp Robban.avi Format : AVI Format/ : Audio Video Interleave Format_Profile : OpenDML Filstorlek : 1,32 GiB Duration/String : 1 h 30 min Generell Bitrate : 2 102 Kbps Skrivande applikation : Lavf52.78.4 Video ID : 0 Format : MPEG-4 Visual Format_Profile : Advanced Simple@L5 Format_Settings_BVOP/String : Ja Format_Settings_QPel/String : Nej Format_Settings_GMC/String : 0 warppoint Format_Settings_Matrix/String : Default (H.263) CodecID : XVID / : XviD Duration/String : 1 h 30 min Bitrate : 1 897 Kbps Bredd : 720 pixlar Höjd : 300 pixlar Bildförhållande : 2,40:1 Bildhastighet (Frame rate) : 24,000 fps ColorSpace : YUV ChromaSubsampling : 4:2:0 BitDepth/String : 8 bits Bits/(Pixel*Frame) : 0.366 StreamSize/String : 1,20 GiB (90%) Skrivande bibliotek : XviD 1.2.1 (UTC 2008-12-04) Audio ID : 1 Format : AC-3 Format/ : Audio Coding 3 Format_Profile : Dolby Digital Format_Settings_ModeExtension : CM (complete main) CodecID : 2000 Duration/String : 1 h 30 min Bitrate : 192 Kbps Kanal(er) : 2 kanaler Kanalplatser : Front: L R Samplingstakt : 48,0 KHz BitDepth/String : 16 bits StreamSize/String : 124 MiB (9%) Interleave_Duration/String : 32 ms (0.77 video frames) Interleave_Preload/String : 32 ms Sharing Widget |