Divorce.S03E09-E10-E11-E12 J_Packseeders: 32
leechers: 6
Divorce.S03E09-E10-E11-E12 J_Pack (Size: 4.18 GB)
Description
Divorce.S03E09-E10-E11-E12 J_Pack Na weinig inspanningen te hebben geleverd op KAT stop ik er per vandaag mee, ik zal nog blijven seeden aan verlaagde snelheid Divorce.S03E09.txt J_Pack Els is er mede verantwoordelijk voor dat de scheiding voordelig uitvalt voor Tamar als ze op het moment supreme een kusje ten uitvoer brengt. David's verhalen over Els wakkeren bij Boudewijn allerlei gevoelens aan. Divorce.S0310.txt J_Pack Boudewijn moet als oppas fungeren zodat Sophie naar Parijs kan gaan. Boudewijn loopt een blauwtje. Alles zit de drie vrienden tegen en dan komt Joris ook nog eens in aanraking met de politie door zijn nieuwe bijnaam Divorce.S03E11.txt J_Pack Els en Tamar spannen samen om David een poot uit te draaien. Joris vindt een manier om van Theo de Ridder af te komen maar dit is niet zonder gevaar. Boudewijn krijgt het slechtste nieuws in tijden te horen. Divorce.S03E12.txt J_Pack Bij els slaan de stoppen door. Boudewijn krijgt het beste nieuws in tijden te horen van Sophie. Joris blijft in shock achter als Joyce hem laat weten dat ze naar Griekenland emigreert. En ze gaat niet alleen. Na weinig inspanningen te hebben geleverd op KAT stop ik er per vandaag mee, ik zal nog blijven seeden aan verlaagde snelheid Related Torrents
Sharing WidgetScreenshotsAll Comments |
Wat bedoel je hier eigenlijk mee? Na weinig inspanningen te hebben geleverd op KAT stop ik er per vandaag mee, ik zal nog blijven seeden aan verlaagde snelheid
dat ik weinig uploads heb gedaan en geen uploads meer gaan doen
via torrents is er meer te vinden van via nieuwsgroepen.
Ben nu al een tijdje gestop met nieuwsgroepen er is te veel take-downs
http://www.nzbserver.com/?pa...cat0_z1&search[value][]=
is beter downloaden dan torrent