Divorce S04E03 NL [20160117].mp4

seeders: 0
leechers: 226
Added on January 19, 2016 by piafiniin TV
Torrent verified.



Divorce S04E03 NL [20160117].mp4 (Size: 320.87 MB)
 Divorce S04E03 NL [20160117].mp4320.87 MB


Description

Een klein bestand speciaal voor de mensen met een kleine bandbreedte, dus niet zeiken dat de resolutie zo laag is. Wees blij of blijf weg.

Makelaar Boudewijn is een charmante player met een makkelijke babbel en is populair bij de vrouwen. Als hij voor de zoveelste keer vreemd gaat, wijst zijn vrouw Sophie hem de deur. Zij blijft met hun twee kinderen, Bas en Bart, in hun huis wonen. Daarnaast is er Joris. Joris heeft al sinds de middelbare school een relatie met Joyce. Maar een kindje krijgen lukt niet, ondanks vele IVF-pogingen. Door die hormoonbehandelingen is Joyce veranderd en wil Joris niet verder met haar. En dan heb je ook nog David. Een gezellige, kleine enthousiaste knuffelbeer. Zijn vrouw Tamar en hij gaan echter scheiden, want Tamar is teleurgesteld in David. De kinderen, Naomi en Sam, blijven bij Tamar wonen.

De drie mannen besluiten met z'n drieën in een luxe villa te gaan wonen, waaruit een hechte vriendschap ontstaat. De serie draait ook om de individuele scheidingen, de drie vrouwen, de emoties, de ruzies, de kinderen, het geld en de rest van wat er bij een scheiding komt kijken. Ook mannenvriendschap staat centraal. Mannen die aan een half woord genoeg hebben om elkaar te begrijpen, die elkaar de ruimte geven, maar die elkaar als het nodig is ook grondig de waarheid vertellen.

Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
320.87 MB
seeders:0
leechers:226
Divorce S04E03 NL [20160117].mp4

All Comments

Volgens mij is die weg?
Volgens DHT zouden er plenty seeders moeten zijn maar dat klopt volgens mij niet. Hopelijk komt hij snel weer online...
Alvast bedankt, piafini! Helaas blijven we hangen op zo'n 74.1%. Hopelijk heb je geen technische problemen waardoor het uppen niet lekker gaat.

Ik denk dat ik maar even geduld ga doen en rustig afwacht ;-)