Dokter Tinus S01E08 Dutch 720p HD B-Sam TBS

seeders: 0
leechers: 0
Added on October 18, 2012 by Betty-Boopin TV
Torrent verified.



Dokter Tinus S01E08 Dutch 720p HD B-Sam TBS (Size: 1.13 GB)
 Poster.jpg78.23 KB
 www.black-Sam org Kom eens Langs !.jpg13.1 KB
 Dokter Tinus S01E08 Dutch 720p HD B-Sam TBS.txt2.34 KB
 Torrent downloaded from SilverTorrent.org.txt720 bytes
 Torrent_downloaded_from_AhaShare.com.txt629 bytes
 Torrent Downloaded from Movie-Torrentz.txt607 bytes
 Tracked by h33t.txt606 bytes
 Black-SaM.txt128 bytes
 Torrent downloaded from BettyBoop torrents on BTScene.eu.txt68 bytes
 Torrent Downloaded from btscene.eu.txt42 bytes
 Dokter Tinus S01E08 DUTCH 720p HDTV - RealCo.mkv1.13 GB


Description

Dokter Tinus S01E08 Dutch 720p HD B-Sam TBS

Thom Hoffman is Dokter Tinus
Thom Hoffman trekt de doktersjas aan voor de nieuwe komische dramaserie Dokter Tinus. Hij zag een uitdaging om het net zo goed te doen als zijn Britse collega.
Woensdag start SBS 6 met de nieuwe dramaserie Dokter Tinus, een bewerking van de Engelse serie Doc Martin. De serie gaat over een vaatchirurg die zijn functie moet opgeven vanwege een bloedfobie. Hij wijkt uit naar een klein dorp om zich daar te vestigen als de enige praktiserende huisarts. Al snel blijkt dat het verschil tussen de stad en het platteland groter is dan gedacht. Dat zijn voorganger zeer geliefd was in deze plaats, maakt op deze plek opnieuw beginnen nog ingewikkelder.
Genante aandoening
In de eerste aflevering zien kijkers hoe hij de sollicitatieprocedure tot huisarts in het dorpje Wourkem doorloopt. Eenmaal aan de slag dienen zich direct de nodige problemen aan: de brutale doktersassistente Kim, de onhandige loodgieter Bert en een mannelijke patiënt met status en een nogal genante aandoening. Het enige lichtpuntje is onderwijzeres Lisa de Graaf.
'Onder de indruk'
Thom Hoffman kruipt in de huid van dokter Tinus. De acteur twijfelde geen seconde aan deze rol. "Toen ik voor de rol werd gevraagd, heb ik afleveringen van de Britse versie gezien. Ik raakte onder de indruk van hoe de Engelse acteur Martin Clunes de rol speelt en zag het als een uitdaging om het minstens net zo goed te doen", vertelt hij in Televizier. De serie heeft volgens Thom een gekke vorm van humor en drama. "Er zitten ontroerende verhaallijnen in, maar de volgende scene kan ineens hard enmesscherp zijn, waardoor je als kijker op het verkeerde been gezet wordt."

Spotinformatie
Type........: Serie
Formaat.....: x264HD
Bron........: TV
Taal........: Nederlands gesproken
Genre.......: TVSeries, Komedie, Drama, Familiefilm
Website : http://www.sbs6.nl/programmas/dokter-tinus
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Kom ook eens kijken :

http://black-sam.org
Enjoy

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
1.13 GB
seeders:0
leechers:0
Dokter Tinus S01E08 Dutch 720p HD B-Sam TBS

All Comments

Al mijn commentaren zijn verwijderd, wat is dat? :-( Feit is, dat al Betty Boops uploads ALLÉÉN zijn te kijken op de computer zoals via VLC maar niet op èlke mediaspeler, omdat er blijkbaar fouten zijn gemaakt bij het omzetten, ik heb elke download weer moeten omzetten naar MPEG om het überhaupt zichtbaar te maken! Heb je dus een dure, klasse machine, zoals een Oppo BluRay speler met mediaspeler mogelijkheden, kan het dus zo maar zijn, dat je geen beeld hebt!
dankjewel, super
thanx uploader, al weer de laatste afl. van dit seizoen, heb er van genoten!