[Dutch] Hollandse Nieuwe Jaaroverzicht (2008) DivXNL-Teamseeders: 0
leechers: 0
[Dutch] Hollandse Nieuwe Jaaroverzicht (2008) DivXNL-Team (Size: 208.83 MB)
DescriptionInhoud CD 1: 01. Jan Smit - Dan Volg Je Haar Benen 02. Helemaal Hollands - Tikkie Liefde 03. Rob Ronalds - Haar Rode Lampie 04. Jannes - Als Jij Maar Bij Me Bent 05. Rob Van Daal - Kon Ik Maar Even.... 06. Jeff - Als Een Paling Boven Water 07. frank verkooyen-voel de sirtaki 08. dirk meeldijk-feest op het plein 09. frank van etten-ik ben een vagabundo 10.grad damen-mag je dochter mee op stap 11. silvia swart-droom van werkelijkheid 12. thomas berge-zonder jou 13. 3js-hou van mij 14. bob offenberg-als je lacht 15. koos alberts-samen vechten 16. judith peters-kom met me dansen 17. ed nieman-jij bent mijn senorita 18. monique smit-blijf je vanavond 19. frans bauer and marianne weber-zolang je bij me bent 20. glennis-dansen met het leven Inhoud CD 2: 01. rob van daal and richard janse-ik mis je zo 02. stef ekkel-dnas de laatste dans 03. nick and simon-hoe lang 04. gerard joling-het is nog niet voorbij 05. wolter kroes-kom terug 06. mick harren-zo verliefd op jou 07. ronnie van bemmel-ik zoek een meisje 08. bad brothers-ik heb jou niets te zeggen 09. marianne weber-in de hemel 10. bouke-ik dacht dat ik jouw vergeten kon 11. shianti koor de hoekse waard-het grote klutslied 12. jeroen spierenburg-als ze lacht 13. gebroeders ko-schatje mag ik je foto 14. micky 2 much-mijn leven in de nacht 15. nienke-man van de marine 16. john de bever-una fiesta del amor 17. maarten-het leven is goed op zee 18. jessy-kom in mn armen schat 19. liesbeth-je denkt maar dat je alles mag van mij 20. feest squad-vliegend hert Veel plezier Spookie Voor meer Nederlandse Downloads check Divxnl-team Sharing Widget |