Eldkvarn_-_Svart_Blogg-Limited-SE-2CD-2007-x3mseeders: 1
leechers: 0
Eldkvarn_-_Svart_Blogg-Limited-SE-2CD-2007-x3m (Size: 128.35 MB)
Description
PLZ HELP SEED WHEN DONE DOWNLOADING
???? ???????????? ????????? ??? ????????????????? Stinky! ?????????? ???? ??????????????????? ???? ????? ???????????? ?????????????????????????? ??????? ???????? ?????????????? ????????????????????????????? ???????? ?????????? ????????????????????????????????????????????? ????????? ??????????? ????????????????????????????????????????????? ?????????? ??????????? ????????????????????????????????????????????? ???????????????????????? ???????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????? ??????????????????????????????????????? ????????????????????????? ??????????????????????????????????????? ??????????????????????? ??????????????????????????????????????? ??????????????????????? ???????????????????????????????????????? ??????????????????????? ?????????????????????????????????????? ??????????????????????? ?????? ????????????????????????????????? ????????????????????????????????? ????????????????????????????????? ????????????????????????????????? ???????????????????????? ???????? ??????????????????????????????????? ?????????????????????? ????????? ???????????? ???????????????????????????????????????????? ???????? ??????????? ???????????????????????????????????????????? ???????? ?????????? ???????? ?????????????????????????????????? ???????? ?????? ??????? ???????????????????????? ????????? ???????? ????? ????? ?????????????????????? ????????? ??????? ???????????????????? ????????? ???????? ???????????? ???????? ??????? ?????? ??????? Presents ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ? Releasename (centered) ? ? Eldkvarn - Svart blogg ? ? ? ? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ? ? : Releasename (left) : ? ? Eldkvarn - Svart blogg ? ? ? ? Artist: Eldkvarn ? ? Album: Svart blogg ? ? ? ? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ? ? : : ? ? Ripper : x3m dude 2 ? ? Supplier : friend ? ? Style : Rock ? ? Genre : Rock ? ? Date : apr-04-2007 ? ? Year : 2007 ? ? Grabber : Audiograbber ? ? Encoder : lame ? ? Quality : VBRkbps / 44,1kHz / joint-stereo ? ? Songs : 16 ? ? CD Songs : 16 ? ? Playtime : N/A min ? ? Company : Capitol / EMI Music Sweden ? ? Size : 127 MB ? ? Streetdate : apr-04-2007 ? ? Url : http://www.ginza.se/Product/Product.aspx?ItemId=192552 ? ? Type : album ? ? Source : cdda ? ? Language : Swedish ? ? Catalognr : n/a ? ? ? ? ? ? ??????????????????????????????[ ReleaseNotes ]???????????????????????????? ? ? : : ? ? Releasenotes: This is the limited edition with a demo cd, Enjoy! ? ? ???????????????????????????????[ GroupNews ]?????????????????????????????? ? ? : : ? ? ???????????????????????????????[ Tracklist ]?????????????????????????????? ? ? : : ? ? SVART BLOGG: ? ? 1. En ledig man ? ? 2. Fulla f≈r k⌡rlekens skull ? ? 3. Ett litet finger ? ? 4. Inget bra f≈r mig sj⌡lv ? ? 5. Blues for Bodil Malmsten ? ? 6. M≈rkret knackar p╒ min d≈rr ? ? 7. Jag jagar ditt hj⌡rta ? ? 8. Min systers karneval ? ? 9. Svart blogg ? ? SVART DEMO: ? ? 10. Blues for Bodil Malmsten ? ? 11. Fulla f≈r k⌡rlekens skull ? ? 12. Min systers karneval ? ? 13. M≈rkret knackar p╒ min d≈rr ? ? 14. Svart blogg ? ? 15. Jag jagar ditt hj⌡rta ? ? 16. Ett litet finger ? ? ? ? ------- ? ? N/A min ? ? 127 MB ? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ? ? : : ? ? LzY, AB, ALL4, iLiGHT, BTB ? Sharing Widget |
All Comments