Elly & Rikkert - Een boom vol liedjes - 3CD'sseeders: 2
leechers: 3
Elly & Rikkert - Een boom vol liedjes - 3CD's (Size: 425.34 MB)
Description
Elly & Rikkert - Een boom vol liedjes:
----------------------------- Deel 1 (CD): Vertel het aan de mensen Jezus is de goede herder Soms zou ik willen vliegen Het woords van onze god Als je bidt Op de wolken Onze vader Kom en zie I. Zoals de klei in de hand van de pottenbakker De muren vam Jericho Kleine witte duif Vijf broden en twee vissen Hij leeft Samen Martha, Martha Ik zag een kuikentje In 't heetst van de strijd Jona Wij zullen opstaan Als je veel van iemand houdt Jezus is de morgenster Kleine ezel Al zou ik heel de wereld winnen Wit, zwart, rood & geel Vuur uit de hemel We hebben allemaal wat I. De kauwgomballenboom ----------------------------- Deel 2 (CD): Hij is koning Kom maar gewoon Hand en voet Abc Here der heren Ik was hongerig 7x70 Alle heeft de here god gemaakt Engelen Mijn hart is net 'n huis U weet... Hasanna Zalig hij die het hoort Een koning is geboren Regenbogen Maak een vrolijk geluid Zeg mama Wees niet bang In een scheepje Heilig is uw naam Laat zo je licht maar schijnen Er is iemand Wil jij mijn vriendje zijn Weet je dat de lente komt Daniel Groot genoeg Kijk eens naar de vogels Van top tot teen ------------------------------ Deel 3 (CD): Met de harp en de citer en de tamboerijn Vertel me eens... Hij is koning Zo is het koninkrijk Kyrieleyson Als je liefde hebt onder elkaar Zo hoog als de hemel De komst van de zoon des mensen 1, 2, 3 Alles wat adem heeft Ik zal... Wie is er... Wat zing jij? Wat een vriend Als je dorst hebt Nooit weerom Open mijn oren Omdat U groot bent Wij aanbidden hem Zoals nehemia Rikketikketak Waar hoor je bij De wedloop Tjongejongejonge Zo klein als ik ben Toen de heer was opgestaan Sneeuwklokjes Hoog boven de storm Sharing Widget |