Expeditie Poolcirkel S03E07 NL [201502016].mp4

seeders: 0
leechers: 0
Added on February 16, 2015 by piafiniin TV
Torrent verified.



Expeditie Poolcirkel S03E07 NL [201502016].mp4 (Size: 427.96 MB)
 Expeditie Poolcirkel S03E07 NL [201502016].mp4427.96 MB


Description

Opnieuw net als vorige week:

Vorige week heb ik de vorige aflevering geupload voor minstens 60 lurkers en na 1 dag was ik weer de enige. Er stonden toen 50 lurkers in de wacht. Ik heb toen opnieuw geupload. De volgende dag precies hetzelfde en ik ben er helemaal klaar mee. De kijkers van Poolcirkel zijn blijkbaar dezelfde als de kijkers van Atlas, die ook direct na het downloaden afhaakten.

Ik heb geen zin om mijn bandbreedte helemaal op te offeren voor deze downloaders. Zo kan ik andere series niet uploaden. Omdat er ook nog goedwillenden tussen zitten ga ik de upload beperken tot 10kB/sec en dat betekent dat het wel een dag kan duren eer de download compleet is. Als na 2 dagen geen seeders meer zijn, dan hou ik met deze serie op.
Het zijn relatief kleine bestanden, dus wat is er tegen om dit bestand pas na 2 weken weg te gooien.


Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
427.96 MB
seeders:0
leechers:0
Expeditie Poolcirkel S03E07 NL [201502016].mp4

All Comments

Tot 1000% aan het seeden geweest en dan had ik het over de vorige aflevering. Met zo`n lage snelheid heeft het voor mij geen zin meer.

Uploaden met 10kB/sec is sabotage.

De aflevering heb ik binnen 30 minuten binnengehaald met gemistdownloader (720p).
Dat je mij nu niet meer mag kan ik begrijpen, maar dat je de anderen daarvoor straft zegt heel veel over jou.

KRUIDENIERSMENTALITEIT
Op Peter van Maurik Turkije hoef je niet te wachten, want die heeft een negatief advies voor deze torrent gegeven. Ik zet hem nu aan en dit is de laatste aflevering van Poolcirkel die ik upload. Voor de bedankjes zal ik een alternatieve oplossing bedenken via mijn eigen server.
Gemistdownloader is hier te vinden: http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/#download
Aflevering 7 is hier te vinden: http://www.rtlxl.nl/#!/exped...-e5eb-3b63-be2a-924d916e11cb
Lulverhaal, tot vanmorgen aan het seeden geweest, >1000%
Huh? Waar doel je op met "lulverhaal"? Momenteel ben ik de enige die seed en er liggen 64 lurkers aan de torrent. Met dit soort opmerkingen trek ik de stekker er uit. Veel succes en klagen doen jullie maar bij PeterJvM.