Goede Tijden Slechte Tijden 12 09 2012 REAL NL x264-SHOWGEMiSTseeders: 1
leechers: 0
Goede Tijden Slechte Tijden 12 09 2012 REAL NL x264-SHOWGEMiST (Size: 262.81 MB)
Description
SHOWGEMiST proudly presents: ******************************************************************************* Release : Goede.Tijden.Slechte.Tijden.12.09.2012.REAL.NL.x264-SHOWGEMiST Filename : Goede.Tijden.Slechte.Tijden.12.09.2012.REAL.NL.x264-SHOWGEMiST.mp4 ------------------------------------------------------------------------------------- Episode Info S23E08 Bilal en Nuran gaan in ondertrouw, maar Lucas meent dat Bilals leven een grote leugen is. Rik merkt dat Yvon iets voor hem verbergt. Janine zegt een afspraak af, maar Ludo neemt daar geen genoegen mee. Sjoerd gaat in de aanval en maakt Tim grote verwijten. ------------------------------------------------------------------------------------- Rippers Comment een bedankje zie ik nooit, maar als er iets mis gaat weten jullie me altijd wel te vinden.. oh, ironie... ------------------------------------------------------------------------------------- Release Information Air Date : 12-09-2012 Source : WEB (RTL XL) Framerate : 25 fps Runtime : 22:38 Size : 262 MB ------------------------------------------------------------------------------------- Video Encoding Codec : x264 Bitrate : 1500 kbps Resolution: 704 x 400 ------------------------------------------------------------------------------------- Audio Encoding Format : AAC VBR 96-160 kbps (Stereo) ------------------------------------------------------------------------------------- Group Notes: We are bringing you the best in Dutch and some Flemish TV-Shows. We do mainly XviD and X264 releases. Sometimes some other release. If you want something, ask us! Greetz to everyone who supports us. And now enjoy your TV-Show :) -SHOWGEMiST crew ------------------------------------------------------------------------------------- Follow us @ Twitter ------------------------------------------------------------------------------------- SHOWGEMiST Since 7 October 2011 SHOWGEMiST2250 'My existence on this planet's for you, I ain't only here to benefit me...' Related Torrents
Sharing Widget |