Ha die Yora zondag 22 maart 2015 Npo Radio 2seeders: 0
leechers: 0
Ha die Yora zondag 22 maart 2015 Npo Radio 2 (Size: 168.06 MB)
DescriptionGepresenteerd door Yora Rienstra met veel aandacht voor: theater, humor en cabaretnieuws. Ook luisteraars spelen een belangrijke rol in Ha! Die Yora. Zij mogen hun favoriete Nederlandse nummers aanvragen en kunnen reageren op theatervoorstellingen en concerten. Uitzending 22 maart 2015 In deze uitzending o.a. muziek van Gers Pardoel, Loes Luca en De Dijk. Eerste uur: Bløf - Liefs uit Londen Gers Pardoel - Nooit meer alleen Sara Kroos - Zuidelijke zon Karin Bloemen - Amsterdam gaat dood Zazí - IJssalon Bernardo De Kast - Het hart van mijn gevoel Henny Vrienten en Herman Brood - Als je wint Nielson - Ik heb een meisje thuis Loes Luca - Zeur niet Theo Maassen - Vreemdgaan Herman van Veen - Uitgerekend Ramses Shaffy - Zing vecht huil bid lach werk en bewonder Jan Rot - Ankie Tweede uur: Henk Westbroek - Zelfs je naam is mooi Monica da Silva Trio - Diertjes Kasper van Kooten - Mooie blouse Extince - Don't know Dutch (ft Sandra Drakes) Acda en de Munnik - Vondelpark vannacht Esmay Usmany - Niets is wat het lijkt Verliefd - Daniel Samkalden De Dijk - Groot hart Lenette van Dongen - Vakantie Lucky Fonz III - Ik heb een meisje De Vliegende Panters - Houdoe Marco Borsato - Door jou Youp van 't Hek - Niemand weet hoe laat het is Sharing Widget |