Hannibal S02E08 HDTV nl subs DutchReleaseTeamseeders: 31
leechers: 1
Hannibal S02E08 HDTV nl subs DutchReleaseTeam (Size: 426.63 MB)
DescriptionHannibal S02E08 HDTV nl subs DutchReleaseTeam Genre: Drama Taal: Engels Dank aan de vertalers 2014 -..|43 min Seizoen 2. Hannibal is een Amerikaanse dramaserie van de zender NBC. De serie gaat in première op 1 juli 2013. Gebaseerd op de Thomas Harris romans. Dit drama volgt een FBI profiler (Dancy) welke de gave heeft dat hij de gedachtegang van een seriemoordenaar begrijpt. Hij gaat samenwerken met Hannibal Lecter, een briljante psychiater welke stiekem een moordenaar is. youtube tag is disabled HANNIBAL DutchReleaseteam = Hardcoded Dutch Subs Cast Hugh Dancy - Special Agent Will Graham Mads Mikkelsen - Dr. Hannibal Lecter Caroline Dhavernas - Dr. Alana Bloom Hettienne Park - Beverly Katz Laurence Fishburne - Agent Jack Crawford Scott Thompson - Jimmy Price Aaron Abrams - Brian Zeller Lara Jean Chorostecki - Freddie Lounds Aflevering 8 Su-zakana When a young woman's body is discovered inside of a horse, Hannibal suggests to Jack that Will be brought in to help crack this peculiar case. Will has seemingly cast aside his suspicions of Hannibal, resuming their doctor-patient relationship, but Alana remains skeptical regarding Will's true intentions and worries that Hannibal may still be in danger. The FBI questions the man they suspect to be the killer in their case, but lack of evidence forces them to let him go. Will and Hannibal race to guard the safety of a witness they believe is in jeopardy, but it might be Will's own judgment that is in peril. Related Torrents
Sharing WidgetAll Comments |
gelijk minnen. bah,, ik stop er mee . heb hier helemaal geen zin meer in
.. ga het lekker zelf doen
de groeten..
Bedankt Sineke en de rest voor de goede reactie`s. maar ik ben er klaar mee
Na het werk wordt aan een oplossing gewerkt.zogauw de uploadster weer thuis is en een repost kan plaatsen.....dus nog even geduld aub...
ik kan op mijn werk niet op kath komen
mijn pc was uitgeslagen.. op de een of andere manier..
Ik heb gewoon een beetje geduld
Flauw om te minnen als de download niet onmiddellijk binnenstroomt...
Dat je nu niet kan downloaden is vast heel vervelend, maar morgen is er weer een dag.
Kat is een site die vol met mooie dingen staat, kies je voor vandaag toch gewoon wat anders?
Misschien volgende keer eerst tot 10 tellen en navragen.....wel zo fair voor al t werk wat de uplpaders doen