Hannibal S02E08 HDTV nl subs DutchReleaseTeam

seeders: 31
leechers: 1
Added on April 20, 2014 by Dundy-1in TV
Torrent verified.



Hannibal S02E08 HDTV nl subs DutchReleaseTeam (Size: 426.63 MB)
 DutchReleaseTeam NFO.txt423 bytes
 DutchReleaseTeam.png105.06 KB
 Hannibal S02E08 HDTV nl subs DutchReleaseTeam.avi426.53 MB


Description

Hannibal S02E08 HDTV nl subs DutchReleaseTeam





Genre: Drama
Taal: Engels
Dank aan de vertalers
2014 -..|43 min
Seizoen 2.


Hannibal is een Amerikaanse dramaserie van de zender NBC. De serie gaat in première op 1 juli 2013.


Gebaseerd op de Thomas Harris romans. Dit drama volgt een FBI profiler (Dancy) welke de gave heeft dat hij de gedachtegang van een seriemoordenaar begrijpt. Hij gaat samenwerken met Hannibal Lecter, een briljante psychiater welke stiekem een moordenaar is.

youtube tag is disabled

HANNIBAL

DutchReleaseteam = Hardcoded Dutch Subs

Cast
Hugh Dancy - Special Agent Will Graham
Mads Mikkelsen - Dr. Hannibal Lecter
Caroline Dhavernas - Dr. Alana Bloom
Hettienne Park - Beverly Katz
Laurence Fishburne - Agent Jack Crawford
Scott Thompson - Jimmy Price
Aaron Abrams - Brian Zeller
Lara Jean Chorostecki - Freddie Lounds




Aflevering 8 Su-zakana

When a young woman's body is discovered inside of a horse,
Hannibal suggests to Jack that Will be brought
in to help crack this peculiar case.
Will has seemingly cast aside his suspicions of Hannibal,
resuming their doctor-patient relationship,
but Alana remains skeptical regarding Will's true intentions
and worries that Hannibal may still be in danger.
The FBI questions the man they suspect to be the killer in their case,
but lack of evidence forces them to let him go.
Will and Hannibal race to guard the safety of a witness they
believe is in jeopardy, but it might
be Will's own judgment that is in peril.



Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
426.63 MB
seeders:31
leechers:1
Hannibal S02E08 HDTV nl subs DutchReleaseTeam

All Comments

Wederom een top torrent... Kwaliteit A/V goed en van de kwaliteite die we gewend zijn van je! Thnx!
Dank je wel voor de moeite!!!!!
Laat die minmuizen lekker minnen. Bedankt voor 08, beste serie van het moment imho.
Tjonge jonge wat een zielige figuren heb je er toch tussen
gelijk minnen. bah,, ik stop er mee . heb hier helemaal geen zin meer in
.. ga het lekker zelf doen

de groeten..

Bedankt Sineke en de rest voor de goede reactie`s. maar ik ben er klaar mee
laat je niet op de kast jagen Joh door een paar die geen geduld hebben,om te zwijgen van t feit dat ze niet beseffen wat voor werk we doen/deden....misschien moet iedereen eens een keer een up plaatsen....dan miept er geen een meer denk ik....t lijkt zo makkelijk.....maar dr komt heel veel meer bij kijken dan een downloader denkt
De 'harde' kern zal je blijven steunen en waarderen! Geen ups meer van jou zou een bijzonder gemis zijn voor de Nederlandse Community. Daarnaast zou het voor niemand een gewin zijn. Wij (de goede) zijn je kwijt, zij (de slechte) malen er toch niet om... en misschien nog wel het belangrijkste ik kan jou dan geen complimentjes en pluspunten geven Hou vol en put genoegen, plezier en waardering uit de positieve mensen en laat dat negatieve maar links liggen... Daar rekenen wij wel mee af
Mensen...de uploadster is nu aan het werk tot vanavond laat..

Na het werk wordt aan een oplossing gewerkt.zogauw de uploadster weer thuis is en een repost kan plaatsen.....dus nog even geduld aub...
Top! Bedankt voor de informatie. Fijne avond.
fijne avond. maar ondertussen geef je me wel een -
Bedankt Sineke voor het doorgeven ervan.
ik kan op mijn werk niet op kath komen
mijn pc was uitgeslagen.. op de een of andere manier..
Komt vanzelf goed lieve mensen!
Ik heb gewoon een beetje geduld
Bij mij download hij ook niet. Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Mijn naam is haas. Paashaas.
Flauw om te minnen als de download niet onmiddellijk binnenstroomt...
De torrent geeft bij mij aan dat hij deze alleen kan downloaden via bitlord. Ga ik dat via de torrent installeren heb ik gelijk malware op mijn computer... Dus sorry ik ben het niet met je eens, ik heb je niet gemind omdat ik geen geduld heb.... maar omdat de torrent niet werkt! Met je vorige posts heb ik geen problemen gehad en ik baal nu giga dat ik deze niet kan downloaden. Het is zo'n vette serie. Ik hoop dat je er een oplossing voor kan bedenken... Fijne Pasen.
Je hebt mij niet gemind..., maar de uploadster waar je al zoveel moois van gekregen hebt.
Dat je nu niet kan downloaden is vast heel vervelend, maar morgen is er weer een dag.

Kat is een site die vol met mooie dingen staat, kies je voor vandaag toch gewoon wat anders?
Bedankt beppski
Misschien een tip....stuur eerst eens een berichtje naar de uploader met de vraag wat t probleem is ipv gelijk een - te geven als t een keer niet goed gaat.Er kan altijd eens iets fout gaan. ..we doen dit voor de lol en t plezier..en ook wij zijn maar mensen....t is niet fair om gelijk een - te geven als t niet goed gaat.

Misschien volgende keer eerst tot 10 tellen en navragen.....wel zo fair voor al t werk wat de uplpaders doen
Ik ben trots op je Sineke. Bedankt
Ondankbaar ventje! Hou even in de gaten dat alles compleet vrijwillig gebeurd en tegen geen enkele vorm van vergoeding dan de dankbaarheid die wij geven...! Ongekend! Ik ga er vanuit dat je alle voldoende giegs en misschien wel terra's hebt binnengehaald, die wel gelijk lukte en direct te downen waren, dus een ruime pas op de plaats lijkt me zeer terecht... Laat je niet op de huid zitten door dit soort onverlaten
probleem is al gemeld.wordt na t werk aan gewerkt
pc was uitgevallen.....dan doet ie ook niks he