Kylie Minogue - 14 Music Videos - Collectionseeders: 9
leechers: 13
Kylie Minogue - 14 Music Videos - Collection (Size: 2 GB)
Description
______________________________________Kylie Minogue - 14 Music Videos - Collection (DVD/VOB Files)
______________________________________ This is a great collection ! The Quality is DVD....! To be very clear : There is NO "burning process" involved. Just click on them, and they will play brilliant....! Personally I Really Recommend Power DVD ....! ______________________________________ 14 Single DVD/VOB Files Including :01 Kylie Minogue - I Should Be So Lucky 02 Kylie Minogue - Got To Be Certain 03 Kylie Minogue - Je Ne Sais Pas Pourquoi 04 Kylie Minogue - Tears On My Pillow 05 Kylie Minogue - Spinning Around 06 Kylie Minogue - On A Night Like This 07 Kylie Minogue - In Your Eyes 08 Kylie Minogue - Love At First Sight 09 Kylie Minogue - Come Into My World 10 Kylie Minogue - Slow 11 Kylie Minogue - Red Blooded Woman 12 Kylie Minogue - Chocolate 13 Kylie Minogue - I Believe In You 14 Kylie Minogue - LIVE - Can´t Get You Out Of My Head ______________________________________ DONT DOWNLOAD KYLIE MINOGUE´s CD´s ! BUY THEM ! SHOW THAT RESPECT FOR THE AMAZING KYLIE ! ______________________________________ Sharing Widget |