Lars Winnerbaeck - 11 Albums (Discography/Diskografi) - HQ 320 kseeders: 0
leechers: 1
Lars Winnerbaeck - 11 Albums (Discography/Diskografi) - HQ 320 k (Size: 1.38 GB)
Description
--------------------------------------------------------------------------------<
- < - I---_ < - - - ----W---- ......... :-------: :----- :------- < - v - : q S : - _ : < - _ ----F-- _ | | T ----- ._____ < - _ _ . s _ | R : E . _ < - _f_-q- ....T..... _______-| |_______: E _ _________ < - < --------------------------------------------------------------------------------- --THIS IS NOT A SCENE RELEASE----: < -A CeQore Rip::::::::::::::::::::: < - | :> To my friends, the "one and the only", the< --- Artist: Lars Winnerbäck | "professionals", my parents, my collegemates < --- Album: My Discography [2010] | and THE WHOLE PIRATEBAY!! < --- Technique: LAME ripped |----------------------------------------------< --- Quality: 320 kbps | < --- Source: Myself & What.cd | : :...:---: INSPIRED : :... < --- For: ThePirateBay.org |: :...:---: : :...:---: BY < - | :---: : :...: < - | YEAH! . A R T .. THE WAREZ < - | SCENE < --------------------------------------------------------------------------------- - : - : - : - : - Purpose: I've searched for Winnerbäck at TPB and some other sources : - for a while but I couldn't find any good one's [discographies] that : - represented good quality (320 kbps) and got the most by him. : - : - I [CeQore] decided to upload one... :D : - : - :> To my friends, the "one and the only", the "professionals", : - my parents, my collegemates and THE WHOLE PIRATEBAY!! : - : -_______________________________________________________________________________: - : - L:A:R:S W:I:N:N:E:R:B:Ä:C:K :D : - : - : ----------Med Solen i Ögonen : - Ripped by myself... : - : - :-: Gråa dagar : - : - :-: Tvivel : - : - :-: Mamma är säkert nöjd : - : - :-: Idiot : - : - :-: Pacemaker : - : - :-: Pollenchock & stjärnfall : - : - :-: Att fånga en fjäril : - : - :-: Vinter över ån : - : - :-: Solen i ögonen : - : - :-: Med bussen från stan : - : - :-: Varning för ras : - : - : ----------Daugava : - Ripped by Myself... : - : - :-: Farväl Jupiter : - : - :-: Jag har väntat på ett regn : - : - :-: Innan mörkret faller : - : - :-: Om du lämnade mig nu : - : - :-: En tätort på en slätt : - : - :-: Och det blåser genom hallen : - : - :-: Min helande röst : - : - :-: Jag fattar ingenting : - : - :-: Vad är det som bekymrar SaraWehn : - : - :-: Kom hem nu : - : - :-: Gå på vatten : - : - :-: Tidvis : - : - : ----------112 Sånger : - [From_the_book] : - Ripped by Myself... : - : - :-: Söndag 13-3-99 (Akustisk Version) : - : - :-: Dom tomma stegen (Akustisk Version) : - : - :-: Stockholms Kyss (Akustisk Version) : - : - :-: Över gränsen (Akustisk Version) : - : - :-: Ett sällsynt exemplar (Akustisk Version) : - : - :-: Kom änglar (Akustisk Version) : - : - :-: En tätort på en slätt (Akustisk Version) : - : - :-: Kom ihåg mig (Akustisk Version) : - : - : ----------Tänk Om Jag Ångrar Mig Och Sen Ångrar Mig Igen : -Ripped by Myself : - : - :-: Järnvägsspår : - : - :-: Kedjebrev : - : - :-: Ett sällsynt exemplar : - : - :-: Du som reser mig : - : - :-: Du min vän i livet : - : - :-: Jag får liksom ingen ordning : - : - :-: Jag fattar alltihop : - : - :-: Köpenhamn och överallt : - : - :-: Fribiljett mot himlen : - : - :-: Berätta hur du gör : - : - : ----------Söndermarken : -From What.cd, great rip [320 kbps] : - : - : - :-: Faller : - : - :-: Åt Samma Håll : - : - :-: Min Älskling Har Ett Hjärta... : - : - :-: Över Gränsen : - : - :-: Dunkla Rum : - : - :-: Brustna Hjärtans Höst : - : - :-: Lång Väg Hem : - : - :-: Dom Sista Drömmarna : - : - :-: Timglas : - : - :-: Söndermarken : : : ----------Live För Dig : -I've convert FLAC's [that i've downloaded] to 320 kbps, CBR. : - : - : -----Disc 1 : - : - :-: Elden : - : - :-: I Stockholm : - : - :-: Gråa Dagar : - : - :-: En Svår Och Jobbig Grej : - : - :-: Sen Du Var Här : - : - :-: Nån Annan : - : - :-: Hugger I Sten : - : - :-: Varning För Ras : - : - :-: Kom Ihåg Mig : - : - :-: 10 - Solen I Ögonen : - : - :-: Du Hade Tid : - : - :-: Kom Änglar : - : - :-: Röda Läppar : - : - :-: För Dig (Studio Version) : - : - : -----Disc 2 : - : - :-: Elden : - : - :-: Kom : - : - :-: Kom Ihåg Mig : - : - :-: Pollenchock & Stjärnfall : - : - :-: Tvivel : - : - : ----------Rusningtrafik : -I've convert FLAC's [that i've downloaded] to 320 kbps, CBR. : - : - : - :-: En av alla dom : - : - :-: Ingen har lust : - : - :-: Nån annan : - : - :-: Rusningstrafik : - : - :-: Höst på min planet : - : - :-: Balladen om konsekvenser : - : - :-: Vår för Hjärter Dam : - : - :-: Psalm i januari : - : - :-: En svår och jobbig grej : - : - :-: Låg : - : - :-: Vänner : - : ----------Singel : -From What.cd, great rip [320 kbps] : - : - :-: Elden : - : - :-: Jag Vill Gå Hem Med Dig : - : - :-: Om Tiden Vill Ifatt : - : - :-: Nånting Större : - : - :-: Du Hade Tid : - : - :-: Håll Ut : - : - :-: Sen Du Var Här : - : - :-: Lovesång : - : - :-: För Den Som Letar : - : - :-: Lycklig Och Förvånad : - : - :-: I Dina Ögon : - : - :-: Singel : - : - : ----------Vatten Under Broarna : -From What.cd, great rip [320 kbps] : - : - :-: Se dig om : - : - :-: Det ar visst nan som ar tillbaka : - : - :-: Elegi : - : - :-: Jag är hos dig igen : - : - :-: Dom tomma stegen : - : - :-: Hjärter Dams sista sång : - : - :-: Stackars : - : - :-: Hon kommer fran frammande vidder : - : - :-: Dom sista drommarna - del II : - : - :-: Mareld : - : ----------Kom : -From What.cd, great r Sharing Widget |