Love hurts S01E02 720p

seeders: 0
leechers: 0
Added on November 28, 2013 by Pytagoras74in TV
Torrent verified.

Love hurts S01E02 720p (Size: 700.34 MB)
 Love hurts S01E02 720p.mkv700.34 MB

Description

Dit is de tweede aflevering. Dan bespreekt relatietherapeute Sarah van Asperen het thema onmogelijke liefdes.

De rol van relatietherapeute Sarah van Asperen wordt gespeeld door Susan Visser. Zij is het hoofdpersonage in Love Hurts, een nieuwe RTL 4-serie over de liefde. Hoe mooi maar ook hoe pijnlijk deze kan zijn, ondervindt ze dagelijks in haar praktijk. Zij vertelt over passie en geluk, maar ook over het zwarte gat als je grote liefde je verlaat.

Roef Ragas
In Avrobode vertelt Susan Visser uitgebreid over haar persoonlijke ervaringen in de liefde, en vooral ook over haar grote liefde Roef Ragas. Hij overleed zes jaar geleden aan een hartstilstand. “De liefde die Roef en ik voor elkaar hebben, zit er nog. Dat voelt enorm goed en gaat ook nooit meer weg”, vertelt Susan.

Gevoel
Over de relaties die ze aanging na de dood van Roef zegt ze: “Sinds zijn overlijden heb ik twee korte relaties gehad. Allebei superleuke mannen. Maar op het moment dat de relatie te serieus werd, maakte ik het kapot. Waarom? Geen idee. In de liefde kan je niet anders dan op je gevoel afgaan. (…) Ik vind het niet eerlijk om door te gaan in een relatie als ik er niet hetzelfde in sta als de ander.”

Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget

Download torrent
700.34 MB
seeders:0
leechers:0
Love hurts S01E02 720p