Man of Steel (2013) TS NL Subs DutchReleaseTeam

seeders: 232
leechers: 35
Added on June 28, 2013 by Ariclenesin Movies
Torrent verified.



Man of Steel (2013) TS NL Subs DutchReleaseTeam (Size: 1.46 GB)
 Ariclenes.png106.79 KB
 DutchReleaseTeam NFO.txt463 bytes
 DutchReleaseTeam.png105.06 KB
 Man of Steel (2013) TS NL Subs DutchReleaseTeam.avi1.46 GB
 screenshot.bmp2.22 MB


Description





Verenigde Staten

Actie / Sciencefiction

143 minuten



geregisseerd door Zack Snyder

met Henry Cavill, Michael Shannon en Amy Adams



Voordat de stervende planeet Krypton ontploft stuurt wetenschapper Jor-El zijn enige zoon, de pasgeboren Kal-El, naar planeet Aarde. Het ruimteschip van de baby crasht in het weiland van Jonathan en Martha Kent. Zij voeden Kal-El op en geven hem een nieuwe naam: Clark Kent. Clark groeit op als normale jongen, maar weet dat hij anders is dan andere kinderen. Niet iedereen kan immers een schoolbus optillen. Op latere leeftijd worstelt hij nog steeds met zijn identiteit, al gaat de zoektocht naar zijn ware ik een stuk gemakkelijker wanneer General Zod, een overlevende generaal van Krypton, de aarde aanvalt met een klein leger. Sluit Clark zich bij zijn soortgenoten aan, of zet hij zich in voor zijn nieuwe thuisplaneet?



Vertaald door Simply ReleaseS Toppers

Watchman, Markow87 en Suurtje



http://www.youtube.com/watch?v=zvazyFZ8PEM







Deze film wordt u aangeboden door het DutchReleaseTeam.

Voor de reviews van de nieuwste films, muziek, series, games etc

Kom eens langs op http://www.hetmultimediacafe.be/







DutchReleaseTeam = Hardcoded Dutch Subs

Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
1.46 GB
seeders:232
leechers:35
Man of Steel (2013) TS NL Subs DutchReleaseTeam

Trailer


All Comments

Voor een cam misschien niet slecht maar ik vond het geen kijkgenot ik wacht op iets beterde kwaliteit dus. I be watching you dutchteam for the new upload :)
doet me aan mijn jeugd denken goed werk
Yup!
Zo'n cam versie kijkt heel onrustig, wacht nog wel even ;)
Dat begrijp ik volkomen, maar is geen reden om deze torrent een duimpje naar beneden te geven. Deze mensen riskeren iets door met een camera een film op te nemen in de cinema, en dat moet je echt respecteren vind ik.
Daar zit ook wel iets in ,is alleen mensen moeten gewoon een klein beetje geduld hebben cam versie is vaak toch niet fijn om te zien, als je nagaat dat een film van bv dvd kwaliteit aangeboden word je zo veel meer kijk genot heb en ook meer + punten zult scoren aricklenes ~!