Marique Maas - Muren van glas - Harde grenzen, NL Ebook(ePub).DMT

seeders: 9
leechers: 2
Added on September 29, 2013 by Benzoziain Books > Ebooks
Torrent verified.

Marique Maas - Muren van glas - Harde grenzen, NL Ebook(ePub).DMT (Size: 1.18 MB)
 DMT NFO, Read before Playing.txt1.58 KB
 dmt4.png78.32 KB
 jojo.png64.26 KB
 Marique Maas - Muren van glas - Harde grenzen.epub1.04 MB

Description

Marique Maas – Muren van glas – Harde grenzen, NL Ebook(ePub).DMT

Auteur: Marique Maas
Uitgever: Anbo/Anthos
Jaar van uitgifte: 2013
Genre: roman

Beschrijving
In het tweede deel van de Muren van glas-serie heeft Nadine de Jong gebroken met Daniel Holland.
Hij is echter niet van plan om haar op te geven en neemt haar mee naar een prachtig skioord. In het
sprookjesachtige sneeuwlandschap komen de twee dichter tot elkaar. Maar Nadine blijft vragen
houden: wat is precies Daniels verhouding met Noa, zijn bloedmooie assistente? En waarom is
Michael, een van Daniels vaste werknemers, erop gebrand om Nadine uit Daniels leven te weren? De
vragen blijven onbeantwoord. Totdat Nadine tijdens een in alle opzichten broeierig verblijf in het
zuiden van Spanje wordt geconfronteerd met de waarheid over haar verslavende minnaar. Ze moet
nu definitief een keus maken. Kan ze hem en zijn erotische verlangens aan? Verlegt ze haar grenzen?

Deze review wordt u aangeboden door

DUTCH MOVIE THEATER

Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget

Download torrent
1.18 MB
seeders:9
leechers:2
Marique Maas - Muren van glas - Harde grenzen, NL Ebook(ePub).DMT

All Comments

Ik heb het boek nog steeds in mijn torrent client staan. Het heeft 14 seeders, dus ik begrijp niet waarom jullie het boek niet te pakken kunnen krijgen.
Tja, hoe dat kan, weet ik ook niet. Maar iig heb je toch het boek te pakken
hier ook niet te downloaden. Kan iemand em alsnog opnieuw erop zetten?? Ik kijk zo uit naar dit boek!
Vreemd, hij staat gewoon in mijn torrent client.