Mijn Vieze Vette Vervelende Verloofde S01E01 NL x264-SHOWGEMiST

seeders: 0
leechers: 0
Added on August 28, 2012 by in TV
Torrent verified.



Mijn Vieze Vette Vervelende Verloofde S01E01 NL x264-SHOWGEMiST (Size: 297.3 MB)
 Mijn.Vieze.Vette.Vervelende.Verloofde.S01E01.NL.x264-SHOWGEMiST.mp4297.29 MB
 Mijn.Vieze.Vette.Vervelende.Verloofde.S01E01.NL.x264-SHOWGEMiST.nfo2.6 KB
 SHOWGEMiST @ Twitter.nfo44 bytes


Description

*******************************************************************************
SHOWGEMiST proudly presents:
*******************************************************************************

Release : Mijn.Vieze.Vette.Vervelende.Verloofde.S01E01.NL.x264-SHOWGEMiST
Filename : Mijn.Vieze.Vette.Vervelende.Verloofde.S01E01.NL.x264-SHOWGEMiST.mp4
-------------------------------------------------------------------------------------
Episode Info
In de eerste Nederlandse aflevering zien we Laura Ponticorvo die zich heeft aangemeld voor het nieuwe datingprogramma My Perfect Love.
Dan vertelt Lieke haar dat ze in een realityshow is beland waarin zij met 'mede-kandidaat' en partner in crime Sander Mulder hun families moeten overtuigen dat ze elkaar hebben ontmoet tijdens een datingshow en dat ze op korte termijn gaan trouwen. Ze kunnen ieder 50.000 euro winnen, te delen met hun familie. Voorwaarden: de families moeten bij het huwelijk aanwezig zijn en niemand mag bezwaar maken of twijfelen aan de echtheid van hun liefde.
Wat Laura, haar ouders en vrienden niet weten, is dat de lompe, mollige en onbehouwen Sander en zijn familie acteurs zijn. En hij kan geen 50.000 euro winnen. Sander zal het Laura heel moeilijk maken om haar familie te doen geloven dat deze ongelikte beer haar prins op het witte paard is.
-------------------------------------------------------------------------------------
Release Information

Air Date : 27-08-2012
Source : Digital Cable (RTL 5)
Framerate : 25 fps
Runtime : 46:40
Size : 297 MB
-------------------------------------------------------------------------------------
Video Encoding

Codec : x264
Bitrate : 769 kbps
Resolution: 720 x 404
-------------------------------------------------------------------------------------
Audio Encoding

Format : AAC 128 kbps (Stereo)
-------------------------------------------------------------------------------------
Group Notes:

We are bringing you the best in Dutch and some Flemish TV-Shows.
We do mainly XviD and X264 releases.
Sometimes some other releases.
But we do it just for the fun.
If you have something to offer, find us!

SHOWGEMiST is NIET verantwoordelijk voor releases die door derden op o.a betaalsites worden gedaan!
Wij werken ALLEEN via TPB!

Greetz to everyone who supports us.
And now enjoy your TV-Show :)

-SHOWGEMiST crew
-------------------------------------------------------------------------------------
Follow us @ Twitter
-------------------------------------------------------------------------------------
SHOWGEMiST Since 7 October 2011

SHOWGEMiST2165

Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
297.3 MB
seeders:0
leechers:0
Mijn Vieze Vette Vervelende Verloofde S01E01 NL x264-SHOWGEMiST