Min Søsters Børn og Guldgraverne (2015) 720P Web-DL x264 - ZeroLossseeders: 1
leechers: 1
Available in versions: HDRiP
Min Søsters Børn og Guldgraverne (2015) 720P Web-DL x264 - ZeroLoss (Size: 1.35 GB)
Description
ZeroLoss Præsenterer
CODEC................: X264 GENRE................: Familie,Eventyr FIL STØRRELSE........: 1.25 GB BILLED STØRRELSE.....: 1280*688 FPS..................: 25 LYD..................: 384.0 Kbps (6/2ch) VIDEO HASTIGHED......: 2389 UNDERTEKSTER.........: Ingen SPROG................: Dansk FILM LÆNGDE..........: 1h 20min RIPPET FRA...........: WEB-DL IMDB.................: http://www.imdb.com/title/tt3703866 KILDE................: DRRETAIL-Danishbits.org OPTIMERET FOR........: PC/Mac - Xbox360/One - Playstation 3 & 4 - Smartphones - Chromecast - Alle Streaming Platform Min søsters børn opdager, at deres tipoldefar var guldgraver i Canada, og at de stadig har en grandtante derovre. Så af sted går det over Atlanten sammen med onkel Erik, der rejser på et forskningslegat, og fru Flinth, som håber at få lidt alenetid med onkel på turen. I Canada kommer børnene på sporet af en skat i en gammel mine. To skurkagtige guldgravere er også ude efter guldet. Hvem kommer først? Sharing Widget |