Molly-Sandn_-_Samma_Himmel_2009_SE_CD_flac_CD-Uploaderseeders: 3
leechers: 1
Molly-Sandn_-_Samma_Himmel_2009_SE_CD_flac_CD-Uploader (Size: 330.21 MB)
Description
.@@ @@ @ @ @@@ @ @@ @ @@ @@@ @@@@
@ @ @ _ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @@@ @ @ @ @@@@@ @ @ @@@ @@@@ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @@ @@ @@ @@ @ @@@ @@ @ @ @@ @@@ @ @ Molly-Sandén_-_Samma_Himmel_2009_SE_CD_flac_CD-Uploader 01. Molly Sandén - Kärlek 02. Molly Sandén - Hallelujah 03. Molly Sandén - Säg Att Det Ãr Regn 04. Molly Sandén - SÃ¥ Vill Stjärnorna 05. Molly Sandén - FÃ¥nga En Sommar 06. Molly Sandén - Skör Som Glas 07. Molly Sandén - Det Ãr Inte Jag 08. Molly Sandén - Stanna Kvar 09. Molly Sandén - Lova Mig 10. Molly Sandén - Samma Himmel 11. Molly Sandén - Mitt Liv Ãr Mitt 12. Molly Sandén - Gabriellas SÃ¥ng (BonusspÃ¥r)Seeda efter nerladdning / kommentera uppladdningen2009-05-09 ALBUMET! Nu när jag skriver detta, för första gÃ¥ngen, sÃ¥ finns det ingen Ã¥tervändo. Nu blir det officiellt. Jag har längtat efter det här inlägget i... ja, länge! Och nu är det äntligen dags att meddela att... ALBUMET ÃR KLART! SÃ¥. Nu är det gjort. Det var inte sÃ¥ svÃ¥rt ändÃ¥. När jag känner efter sÃ¥ behöver jag nog inte nypa mig i armen för att se efter om jag drömmer. Nej, Albumet är verkligen klart och fjärilarna i magen tolkar jag som att jag precis insett att en av mina största drömmar är pÃ¥ väg att gÃ¥ i uppfyllelse, och att jag är spänd inför vad ni kommer tycka om resultatet. Jag inser nu att jag frÃ¥n början inte hade en aning om vad jag gav mig in i. Jag förstod inte att man kunde ha sÃ¥ kul, träffa sÃ¥ mÃ¥nga underbara människor och framförallt lära sig sÃ¥ mycket om sig själv, tack vare en skiva. Jag hade aldrig kunnat gissa att det behövdes sÃ¥ mycket tÃ¥lamod (inte bara frÃ¥n mig, utan även frÃ¥n alla i min omgivning som blivit tvingade att lyssna pÃ¥ samma lÃ¥tar 1000 gÃ¥nger och komma med klok feedback). Jag trodde inte att det fanns nÃ¥gon annan i denna värld som hade samma skumma tankesätt som jag, och att andra lÃ¥tskrivare ocksÃ¥ kunde komma med helt sjuka idéer ibland när man skrev lÃ¥tar. Jag trodde inte att jag nÃ¥gonsin skulle lära mig dricka kaffe, och jag vÃ¥gar knappt tänka pÃ¥ hur mÃ¥nga koppar den här skivan ligger bakom (jag har alltid haft svÃ¥rt för kaffe eftersom jag blir sÃ¥ speedad, men när alla andra i min omgivning dricker en kopp i halvtimman sÃ¥ börjar man ju formas lite...) Nu Ã¥terstÃ¥r det bara att vänta, och hoppas att ni kommer gilla skivan precis lika mycket som jag gör. Slutligen vill jag bara tack alla er som stöttat mig pÃ¥ alla sätt, inspirerat mig och er som sÃ¥ tÃ¥lmodigt väntat pÃ¥ det här. Ni är underbara och utan er är jag ingenting!Pussar och kramar Molly Related Torrents
Sharing Widget |