Morden i Midsomer Box 9 Swesub Xvid Dvdrip-Miklo50

seeders: 0
leechers: 0
Added on September 23, 2007 by in TV
Torrent verified.

Morden i Midsomer Box 9 Swesub Xvid Dvdrip-Miklo50 (Size: 2.05 GB)
 Box 09 E01 - Death and Dreams.avi699.56 MB
 Box 09 E02 - Painted in Blood.avi699.79 MB
 Box 09 E03 - A Tale of Two Hamlets.avi699.27 MB
 CD1.jpg525.29 KB
 CD2.jpg478.82 KB
 Midsomer9.jpg1.85 MB

Description

# Död och drömmar

Martin Wroaths självmord skakar den lilla byn Midsomer Worthy. Inte för att det kom som en överraskning, han levde ett hårt liv, utan på grund av omständigheterna kring hans död. Hans före detta fru Sarah (Jan Ravens), som nu har barn med byns apotekare Gordon Leesmith (Philip Fox), berättar för Barnaby och Troy att Martin behandlades på den psykiatriska mottagningen Mercy Park av doktor Jane Moore (Isla Blair).

Inspelad: 2002

Speltid:1tim 41min

# Målat i blod

Joyce Barnaby går en kurs i akvarellmålning och åker till Midsomer Florey med kurskamraterna för att måla. Alstren ska sedan säljas på en välgörenhetsauktion. Projektet leds av den färgstarke Barrett Filby (John Sessions). Andra kursdeltagare är Ruth Fairfax (Anna Northam), en dam i 60-årsåldern som blir mördad under kursen. Barnaby och Troy rycker ut för att ta reda på vad som hänt.

Inspelad:2002

Speltid:1tim 41min

# Två byar

Allt börjar på familjen Smyth-Websters herresäte och där godsets överhuvud är Rupert. Den förmögna familjen har inflytande över två byar. Brorsonen Larry (Charlie Beall) blir emellertid dödad, mordet tycks ha samband med den skräckfilm som nyligen spelades in och som bygger på byarnas historia. Filmens producent var Larrys andra farbror Frank (Jonathan Hyde). Han berörs inte nämnvärt av dödsfallet utan ser det som bra reklam. Barnaby och Troy noterar brödernas känslolösa reaktion på brorsonens död och ställer sig frågan: Hur långt kan de gå för att få mer pengar och makt?

Inspelad: 2002

Speltid:1tim 33min

Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget

Download torrent
2.05 GB
seeders:0
leechers:0
Morden i Midsomer Box 9 Swesub Xvid Dvdrip-Miklo50