Nieuwe buren S01E05-E06-E07-E08-E09-E10

seeders: 113
leechers: 74
Added on October 23, 2014 by SHOWGEMiSTin TV
Torrent verified.



Nieuwe buren S01E05-E06-E07-E08-E09-E10 (Size: 4.14 GB)
 Nieuwe.Buren.S01E05.NL.DUTCH.(12-10-2014).mkv1.07 GB
 Nieuwe.Buren.S01E10.NL.DUTCH.(16-11-2014).mp4690.19 MB
 Nieuwe.Buren.S01E06.NL.DUTCH.(19-10-2014).mp4620.73 MB
 Nieuwe.Buren.S01E08.NL.DUTCH.(02-11-2014).mp4616.17 MB
 Nieuwe.Buren.S01E09.NL.DUTCH.(09-11-2014).mp4611.3 MB
 Nieuwe.Buren.S01E07.NL.DUTCH.(26-10-2014).mp4599.51 MB


Description

EPISODE 5



Eva, Peter, Rebecca en Steef gaan een weekendje weg om alle sores te vergeten. Peter is nerveus, hij mag Rebecca en Steef graag, maar het zijn wel swingers. En om Eva uit te lenen aan zijn nieuwe vriend Steef, gaat Peter toch echt te ver. Eva speelt wel met de gedachte eens even los te gaan, daartoe aangemoedigd door Rebecca. Niet omdat Eva zo graag met Steef wil, maar omdat ze dolgraag zwanger wil worden en Peter lui zaad heeft.



EPISODE 6



Eva en Peter zijn na de dood van hun te vroeg geboren kindje nauwelijks in staat de verhuizing door te zetten. Rebecca en Steef schieten te hulp en werpen zich op als joviale, nieuwe vrienden bij wie de deur altijd open staat. Maar als Peter even later vanuit zijn nieuwe huis een ander stel bij Rebecca en Steef naar binnen ziet gaan waarmee ze intiem gaan dansen, vraagt hij zich af wat voor types hun nieuwe buren nou precies zijn.



EPISODE 7



Het eens zo zonnige leventje van Rebecca en Steef wankelt. In plaats van steun te zoeken bij de buren houdt Rebecca afstand van Eva. Ze weet inmiddels dat Steef drager is van een erfelijke ziekte en dat Eva's kind mogelijk niet goed is. Eva komt steeds meer alleen te staan met haar geheim, want ook Peter houdt afstand. Hij gaat heimelijk Eva´s gangen na, vastbesloten te bewijzen dat hij wordt belazerd.



EPISODE 8



Het eens zo zonnige leventje van Rebecca en Steef wankelt. In plaats van steun te zoeken bij de buren houdt Rebecca afstand van Eva. Ze weet inmiddels dat Steef drager is van een erfelijke ziekte en dat Eva's kind mogelijk niet goed is. Eva komt steeds meer alleen te staan met haar geheim, want ook Peter houdt afstand. Hij gaat heimelijk Eva´s gangen na, vastbesloten te bewijzen dat hij wordt belazerd



EPISODE 9



Steef kan niet anders meer dan Rebecca het geheim opbiechten dat hij jarenlang voor haar verborgen heeft weten te houden. En ook op zijn werk moet hij met de billen bloot, het kost hem voorlopig zijn functie. Ook bij de buren wordt gebiecht. Eva geeft toe dat het kind niet van Peter is maar ze weigert het te laten weghalen. In plaats daarvan slaat ze op de vlucht.



EPISODE 10



Steef en Rebecca likken hun wonden. Peter is behoorlijk doorgedraaid en gaat achter Eva aan zodra hij ontdekt dat ze weg is. Als Steef beseft dat Peter zijn pistool heeft gestolen, besluit hij met Rebecca achter Peter aan te gaan om te voorkomen dat er ongelukken gebeuren.



Heel veel; kijkplezier met deze uitzonderlijke vooruit kijken van Nieuwe Buren!



Deze aflevering is best spannend. ;-) Hopel;ijk was beeld kwaliteit optimaal :-) Ik hoor het graag!!!




Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
4.14 GB
seeders:113
leechers:74
Nieuwe buren S01E05-E06-E07-E08-E09-E10

All Comments

Enorm bedankt ! :D mag ik zo brutaal zijn om te vragen of je de serie Bluf ook kunt uploaden?
probeer de Magnet Link
Thanx uploader, perfect!!!! Zijn we heel blij mee!!! Blijf vannacht nog wel volle bak seeden.
Ah heb ik ook net gevraagd :) Zou er heel blij mee zijn ! :D
bedankt!!
waarom zou dit niet echt zijn, heb je een probleem.
en perfect zijn ze en echt de afleveringen t/m 10
Hey anoniem ik hoef niet op te letten, en stop nou maar met bluffen en kijk naar je serie.
HELEMAAL ECHT, NET BINNENGEHAALD EN GECONTROLEERD
komt denk ik van Videoland.com daar zag ik de hele serie al kijkbaar staan...