NOORD ZUID S01E02 - Poezenman (09-01-2015)

seeders: 5
leechers: 0
Added on January 17, 2015 by MichelH898in TV
Torrent verified.



NOORD ZUID S01E02 - Poezenman (09-01-2015) (Size: 389.62 MB)
 NOORD ZUID - Poezenman (09-01-2015).mp4389.62 MB


Description

Zonder ondertiteling.
Kijkcijfer: 1,8 miljoen
Beschrijving: Dana's buren zijn ervan overtuigd dat meneer de Koning, een oudere alleenstaande man, pedofiel is. Wanneer de situatie uit de hand begint te lopen en bezittingen van meneer de Koning vernield worden, roept de buurtregisseur Dana's hulp in. Dana stuurt haar collega Günay er op uit om een kijkje te nemen bij meneer de Koning thuis. Ze vindt geen bewijs dat op pedofilie duidt. De buurt is echter niet overtuigd van zijn onschuld en neemt het recht in eigen hand. Er wordt verder gezocht in de zaak Elsie en Goran. Dana gaat praten op Elsie's school: een gymnasium in Amsterdam-Zuid waar niemand iets van haar lijkt te weten. Elsie ging volledig haar eigen gang. Samen met Steven gaat Dana terug naar de werf waar Goran werkte. Een collega van Goran gedraagt zich verdacht. Als zijn vingerafdrukken worden gecheckt, blijkt hij een valse naam te hebben opgegeven


Sharing Widget


Download torrent
389.62 MB
seeders:5
leechers:0
NOORD ZUID S01E02 - Poezenman (09-01-2015)

All Comments

Bedankt :)
Ik zal de ondertiteling de volgende keer erbij doen in een .srt bestand. Voor deze aflevering kun je de ondertiteling even hier downloaden: https://mega.co.nz/#!u5Q1EQz...QOk2UhxgY-8pTsbmJSrKDmS3Yp8. Voor VLC kun je de ondertiteling op deze manier erbij krijgen:
- Op de rechtermuisknop klikken
- Ondertitels > Ondertitelbestand toevoegen...
- Selecteer de ondertiteling
Ow sorry, had inderdaad de verkeerde ondertiteling gepakt. Ik heb de link nu aangepast, dus nu kun je de goede ondertiteling downloaden...
Ook voor deze dank je MichelM
Ja, ik zal vanavond die van gisteren er ook op zetten. De volgende afleveringen zal ik er ook op zetten
De aflevering van gisteren staat er inmiddels op
Bedankt voor deze prachtige serie,heb je ook de ondertitel van episode 3 aub
Mvg Ronny
De ondertiteling van aflevering 3 kun je hier downloaden: https://mega.co.nz/#!2tAihLJ...v64Jj7nCSfmykTENSxnBEGlI8z6c
heel vriendelijk bedankt
Mvg Ronny
hallo,

bedankt voor de torrent
zou jij die van gister er ook op kunnen zetten?
en ben je van plan om de rest ook nog te uploaden?