NOORD ZUID S01E04 NL [20150123].mp4

seeders: 1
leechers: 0
Added on January 24, 2015 by piafiniin TV
Torrent verified.



NOORD ZUID S01E04 NL [20150123].mp4 (Size: 384.12 MB)
 NOORD ZUID S01E04 NL [20150123].mp4384.12 MB


Description

Niets is wat het lijkt in de nieuwe politieserie Noord Zuid. Een raadselachtige moordzaak loopt als rode draad door de serie die vanaf vrijdag 2 januari te zien bij de KRO op NPO 1.

Dana van Randwijck verhuist na de scheiding samen met haar dochter van Amsterdam-Zuid naar Amsterdam-Noord. Ze probeert haar leven weer op te pakken, maar dat is niet gemakkelijk met haar baan als teamleider van het rechercheteam.

In Noord Zuid komen verschillende actuele zaken voorbij. De buren van Dana zijn ervan overtuigd dat er een pedofiel in de buurt woont en de situatie loopt uit de hand. Ook een juwelier die na de zoveelste inbraak de overvaller doodslaat doet je misschien denken aan het juweliersechtpaar uit Deurne. Tot slot krijgt het rechercheteam te maken met een Syriƫ-ganger.


Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
384.12 MB
seeders:1
leechers:0
NOORD ZUID S01E04 NL [20150123].mp4

All Comments

Had ik dat geweten dat jij die erop zou zetten dan had ik nog effe gewacht om deze serie te downloaden .

Maar hoe komt het dat jouw series niet kunnen bij mijn bladwijzers gezet worden zoals "boer zoekt vrouw" en ook deze serie komt niet voor als ik kijk bij mijn bladwijzers.
Geeft ook niet aan dat ik die heb gedownload....staat nog steeds op 0.

Als je de volgende erop zet kijk ik wel bij jou post's
Kwam deze serie ook bij toeval tegen. Heb ze nog niet bekeken, maar dat doet er niet toe.
Hoe dat met die bladwijzers werkt weet ik niet. Ik gebruik ze niet, maar misschien moet je mij als user oormerken.
Dat klinkt heel erg pijnlijk hoor dat oormerken .
Normaal gezien als ik een serie heb dan krijg ik gelijk toevoegen aan bladwijzers maar bij jou niet......het voornaamste is dat ik je post's blijf volgen en wat ik zie neem ik mee .
Moet wel zeggen dat na al die amerikaanse series het wel effe weer wennen is aan het nederlands .
Is wel een leuke serie.
Nog een prettige zondag
Misschien heeft het te maken dat ik nog geen geverifieerde gebruiker ben. Hoe ik dat kroontje krijg is mij ook een raadsel.
Fijn weekend en morgen liggen er weer 2 series in de bus.
Ik kijk er al naar uit .
Misschien heeft het te maken met je reputatie-punten dat je bij elkaar moet sparen.....ik kan namelijk geen ideeen plaatsen omdat ik geen 300 reputatie-punten heb.
We gaan er niet wakker van liggen want ik ben al hartstikke blij dat waar ik woon...ik op deze manier toch mooie series kan kijken.