Oro Grandes Exitos-ABBAseeders: 1
leechers: 0
Oro Grandes Exitos-ABBA (Size: 143.18 MB)
DescriptionEste album fue extraido del cd original de ABBA en formato AAC a 320 Kbps con terminacion .m4a reproducible en todos los dispositivos android, windows phone, windows y cualquier sistema operativo. espero que sea de su agrado. This album was extracted from the original cd ABBA AAC 320 Kbps with termination .m4a reproducible on all android, windows phone , windows devices and any operating system. I hope you enjoy it . Format AAC/m4a Kbps 320 "Fernando" (Spanish Version) – 4:17 "Chiquitita" (Spanish Version) – 5:30 "Gracias Por La Música" ("Thank You For The Music") – 3:49 "La Reina Del Baile" ("Dancing Queen") (written by B. Andersson, S. Anderson, B. Ulvaeus) – 4:02 "Al Andar" ("Move On") (written by B. Andersson, S. Anderson, B. Ulvaeus) – 4:44 "¡Dame! ¡Dame! ¡Dame!" ("Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)") – 4:51 "Estoy Soñando" ("I Have A Dream") – 4:38 "Mamma Mia" (Spanish Version) (written by B. Andersson, S. Anderson, B. Ulvaeus) – 3:34 "Hasta Mañana" (Spanish Version) (written by B. Andersson, S. Anderson, B. Ulvaeus) - 3:09 "Conociéndome, Conociéndote" ("Knowing Me, Knowing You") (written by B. Andersson, S. Anderson, B. Ulvaeus) – 4:04 Bonus tracks 1999 re-release[edit] "Felicidad" ("Happy New Year") – 4:24 "Andante, Andante" (Spanish Version) – 4:39 "Se Me Está Escapando" ("Slipping Through My Fingers") – 3:52 "No Hay A Quien Culpar" ("When All Is Said And Done") – 3:13 "Ring, Ring" (Spanish Version) (written by B. Andersson, S. Anderson, B. Ulvaeus) – 3:00 Related Torrents
Sharing Widget |