P.Lampsos - Mijn leven met Saddam en mijn vlucht uit Irak. NL Ebook. DMT

seeders: 25
leechers: 9
Added on January 20, 2014 by ipod020in Books > Ebooks
Torrent verified.



P.Lampsos - Mijn leven met Saddam en mijn vlucht uit Irak. NL Ebook. DMT (Size: 649.32 KB)
 DMT NFO, Read before Playing.txt1.61 KB
 dmt4.png78.32 KB
 jojo.png64.26 KB
 Mijn Leven Met Saddam en Mijn Vlucht Uit I - Parisoula Lampsos.epub505.13 KB


Description

P.Lampsos - Mijn leven met Saddam en mijn vlucht uit Irak. NL Ebook. DMT



Auteur: Parisoula Lampsos
Pagina's: 336
Taal: Dutch/Nederlands
Uitgever: Atlas Contact
Jaar van uitgifte: 2010
Genre: Non Fictie

Samenvating

Het dramatische verhaal van een veelbewogen leven in de schaduw van de gevreesde dictator De van oorsprong Griekse Parisoula Lampsos
groeide op in Irak, in de periode dat het land door de olie zeer welvarend was en voordat Saddam Hussein aan de macht kwam. Op haar
zestiende ontmoette ze Saddam tijdens een dineetje bij de buren. Vanaf die gedenkwaardige avond beschouwde hij haar als zijn bezit;
ze kon zich niet meer aan zijn macht onttrekken. Toen ze met een jeugdvriend trouwde en kinderen kreeg, liet hij na enkele jaren dat
huwelijk ontbinden. Hij verbande haar echtgenoot en nam diens bezittingen in beslag. In Mijn leven met Saddam beschrijft Parisoula Lampsos
haar relatie met Saddam Hussein en de enorme angst en spanningen waarmee zij zoveel jaren leefde. Ze wist haar kinderen het land
uit te krijgen, maar het zou nog jaren duren voordat ze ook zelf kon ontsnappen. Als ze bleef, zou ze worden vermoord - het lot
dat al Saddams voormalige minnaressen trof. Haar vlucht door de bergen werd een bloedstollend avontuur.

Met dank aan de originele poster !!


Deze review wordt u aangeboden door

Sharing Widget


Download torrent
649.32 KB
seeders:25
leechers:9
P.Lampsos - Mijn leven met Saddam en mijn vlucht uit Irak. NL Ebook. DMT