Party Party Carnaval Top 50 (2009) NLT-Releaseseeders: 0
leechers: 0
Party Party Carnaval Top 50 (2009) NLT-Release (Size: 260.55 MB)
Description
Party Party Carnaval Top 50 (2009)
Genre: Party & Carnaval CD1 1. Gebroeders Ko - Schatje, Mag Ik Je Foto? 2. André van Duin - Er Staat Een Paard In De Gang 3. Arie Ribbens - Polonaise Hollandaise 4. Jettie Pallettie - Hey Knul 5. De Twee Pinten - Bij Ons Staat Op De Keukendeur 6. De Stipkes - Unne Spijker In Munne Kop 7. Denans - Tetterlied 8. Hydra - Als Het Gras 2 Kontjes Hoog Is 9. Feestteam - De Clown 10. Assekruus - Slavenkoor 11. Vlemmix & Roos - Een Bussie Vol Met Polen 12. Mick Harren - Sweet Caroline 13. Zware Jongens - Jodel Jump 14. Ronald - Transsexueel 15. Rob Ronalds - Och, Was Ik Maar 16. Adje & Theo en de Zingende Decoupeerzaag - Boem Is Ho, Tuut Tuut 17. Bloaskaken - De Souza CD2 1. Goldfinger - Toverballen 2. Wim Kersten & De Viltjes - Bloemetjesgordijn 3. Arie Ribbens - Doe Het!! 4. De Havenzangers - 's Nachts Na 2en 5. Barry Hughes - Ik Wil Op M'n Kop Een Kamerbreed Tapijt 6. Ria Valk - Leo 7. Bloem - Even Aan M'n Moeder Vragen 8. Feestteam - Het Feestteam (A-Team) 9. Gebroeders Ko featuring Fritske - Wij Doen Het Licht Wel Uit 10. Bad Brothers - In De Hemel 11. Ed Nieman - Leve De Lol 12. Feestteam m.m.v. Johnny Romein - Het Vrolijke Kosterlied 13. One Two Trio - In De Maneschijn 14. Dj Cor - Hee Hoo 15. Van Alles Wè - En Nou Die Hendjes De Lucht In 16. Arie Konings - Ik Krijg Een Heel Apart Gevoel Van Binnen 17. Henkie - Lief Klein Konijntje CD3 1. Frans Bauer - Heb Je Even Voor Mij? 2. André van Duin - Het Pizzalied (Effe wachten) 3. Rob van Daal - We Benne Op De Wereld 4. Nico Haak - Is Je Moeder Niet Thuis? 5. Leo Nardell - Laat De Boel Maar Lekker Waaien 6. Twan Leijten - Puur Op Het Gevoel 7. Dj Maarten - Hela Hola La 8. Huub Hangop - Ik Wil Ook Zo'n Broek Met Van Die Zakken Aan De Zijkant 9. Cooldown café featuring Dj Stefan - Hey Baby (Uhh, Ahh) 10. Vader Abraham - Dan Zingen We 1,2,3 11. Jack - Maria Magdelena 12. Tim Schalkx - 1,2 Hoppakee 13. De Boswachters - Het Bananenlied 14. De Sjonnies - Hit Mix 15. Bad Brothers - Ik Heb Jou Niets Te Zeggen 16. C'est Tout - De Nacht Is Nog Zo Lang enjoy grtz stiba 8) Deze torrent wordt je aangeboden door NLT.ons-Forum het forum. Het forum met de nieuwste films en muziek en de meest uitgebreide Collectie DviX torrents. Al onze torrents hebben nederlandse subs. We zijn te vinden op: http://www.nlt.ons-forum.nl Sharing Widget |
All Comments