Pittacus Lore - De erfenis van Lorien, NL Ebooks(ePub).DMT

seeders: 8
leechers: 1
Added on September 7, 2013 by Benzoziain Books > Ebooks
Torrent verified.



Pittacus Lore - De erfenis van Lorien, NL Ebooks(ePub).DMT (Size: 3.93 MB)
 DMT NFO, Read before Playing.txt1.58 KB
 dmt4.png78.32 KB
 jojo.png64.26 KB
 Pittacus Lore - 1. Zes het begin.epub1.5 MB
 Pittacus Lore - 2. Ik ben nummer vier.epub1.09 MB
 Pittacus Lore - 3. De kracht van zes.epub1.19 MB


Description

Pittacus Lore – De erfenis van Lorien, NL Ebooks(ePub).DMT


Auteur: Pittacus Lore
Uitgever: A.W. Bruna
Jaar van uitgifte: 2012
Genre: Thriller




Beschrijving
Wanneer John Smith Nummer Zes ontmoet in Ik ben Nummer Vier, is ze sterk, stoer en klaar voor de
strijd. Maar wie is ze - waar heeft ze gewoond en hoe ontwikkelden haar erfgaven zich? En hoe komt
het dat ze zoveel weet over de Mogadoren? In Zes: het begin ontdek je het verhaal achter Nummer
Zes. Voordat Nummer Een en Nummer Twee gedood werden en vóór Paradise, Ohio, reisde ze door
Texas met haar Cepaan Katarina. Wat daar gebeurde, zou haar leven veranderen...




Beschrijving
We kwamen hier met ons negenen. We zien eruit als jullie. We praten als jullie. We leven net als
jullie. Maar we zijn anders. We kunnen dingen doen waar jullie alleen maar van kunnen dromen. We
hebben krachten die jullie wildste dromen te boven gaan. We zijn sterker en sneller dan alles en
iedereen. We zijn de superhelden uit jullie films en stripverhalen. Maar we bestaan echt.

Ons plan was om te groeien, om te trainen en sterker te worden. Om gezamenlijk te vechten. Maar
zij wisten ons te vinden. Nu zijn we op de vlucht. We proberen onopgemerkt door het leven te gaan,
op plekken waar je ons nooit zou zoeken. We gaan op in de massa. We zijn jullie buren, vrienden,
klasgenoten, zonder dat jullie het weten.

Maar zij weten het wel…

Ze kregen Nummer Een in Maleisië te pakken.
Nummer Twee in Engeland.
En Nummer Drie in Kenia.
Ze werden alle drie gedood.
Ik ben Nummer Vier.
Ik ben de volgende.




Beschrijving
Ze komen steeds dichterbij. Ze willen ons doden. We moeten vechten. Wij zijn de laatste verdediging.

Ik heb hem op het nieuws gezien en heb de berichtgeving over wat er in Ohio gebeurde gevolgd –
John Smith, op de vlucht. Voor de buitenwereld is hij een mysterie. Maar voor mij… is hij een van
ons. We kwamen met ons negenen, en soms vraag ik me af of de tijd ons heeft veranderd en of we
nog wel geloven in onze missie.

Slechts zes van ons zijn nog in leven. We duiken onder, gaan op in de massa en vermijden onderling
contact. Maar onze krachten ontwikkelen zich en binnenkort zullen we sterk genoeg zijn om te
vechten. Is John Nummer Vier, en is zijn verschijning het teken waarop ik heb gewacht? En hoe zit
het met Nummers Vijf en Zes? Is een van hen het meisje met de ravenzwarte haren uit mijn dromen
– het meisje dat krachten heeft die elke voorstelling te boven gaan? Degene die genoeg macht heeft
om onze groep van zes te herenigen?


Deze review wordt u aangeboden door

DUTCH MOVIE THEATER

Sharing Widget


Download torrent
3.93 MB
seeders:8
leechers:1
Pittacus Lore - De erfenis van Lorien, NL Ebooks(ePub).DMT