Platteland - (PB).aviseeders: 6
leechers: 4
Platteland - (PB).avi (Size: 1.32 GB)
Description
n Platteland veg Riana van Niekerk (Lianie May) verbete om haar familieplaas te red van Mike Ferreira (Steve Hofmeyr). Mike is vasbeslote om Riana se plaas af te neem om te pas by sy eie agenda. Wanneer Dirk Pretorius (Bok van Blerk), 'n swerwer met talle geraamtes in die kas, op die dorp aankom word talle bande gesmee en blom die liefde in die mees onverwagte plekke.
Die rolverdeling sluit ook die sangers Jay, Vaughan Gardiner (Gooi Jou Arms om My), Karlien van Jaarsveld (As Die Gordyn Val) en akteurs Hannah Grobler (Bakgat, Getroud Met Rugby) André Odendaal (Getroud Met Rugby), David Clatworthy (7de Laan), Wynand van Vollenstee (Karate Kallie), Ivan Zimmermann (Egoli, Dit Wat Stom Is), Paul Luckhoff (Egoli, Hopeville), Izak Davel (Egoli, Getroud met Rugby – Die Onvertelde Storie), Cobus Visser (Egoli, Villa Rosa), Marcel Schoeman (Torings), Annette Engelbrecht (Orkney Snork Nie), Viljé Maritz (Binnelanders) en Dirk Stoltz (Song vir Katryn, Binnelanders) in. Van die bekende treffers wat deel is van die Platteland klankbaan, is onder andere Melanie (Jay), My Kreet (Bok van Blerk), Vergeet My Nie (Lianie May), Pa en Seun (Steve Hofmeyr en Bok van Blerk), en Sweet Dreams (Karlien van Jaarsveld) Die vervaardiger van Platteland is Philo Pieterse wat aan stuur van trefferflieks soos Orkney Snork Nie, Boetie Gaan Border Toe, Lipstiek Dipstiek en Kringe in 'n Bos was. Die draaiboek is deur Sean Else (bekroonde video-regisseur en ook regisseur van die sukesvolle musiekblyspel Ons Vir Jou) en die dramaturg Deon Opperman, 'n dubbel Hertzogprys-wenner, geskryf. Hierdie is nie die eerste keer wat Sean en Deon saam werk nie: Hulle was ook verantwoordelik vir Ons Vir Jou wat voor uitgepakte gehore in die Staatsteater in Pretoria opgevoer is. Sean behartig die regie van Platteland en is die mede-vervaardiger van die rolprent. Weereens is die nie my torrent nie, Plaasboer het dit oorspronklik ge upload. Asseblief julle hou aan seed, ek het maar limited bandwith Related Torrents
Sharing Widget |
All Comments