PORCO ROSSO -DVDrip. AC3. Norsk tale.Ripp Robbanseeders: 1
leechers: 0
Available in versions: DVDRip
PORCO ROSSO -DVDrip. AC3. Norsk tale.Ripp Robban (Size: 1.45 GB)
Description
I 1920-årene hersker kun en pilot i luftrommet over Adriaterhavet: Porco Rosso, en dyktig pilot en som er forvandlet til å gå rundt med grisehode. Porco lever et ensomt liv, livnærer seg ved å beskytte luftskip mot pirater, hviler seg på sin private øy og besøker sin venn, den vakre hotelleieren Gina. Men da en hissig amerikansk pilot ankommer med skumle planer om å skyte ned den røde grys, får Porco hjelp av en fresk, ung flyingeniør til å få flyet klart til den store duellen. "Porco Rosso" er med sin svimlende action og vittige dialog en skikkelig godbit for filmelskere i alle aldre.
Regissør Hayao Miyazaki Originaltittel Kurenai no buta Varighet DVD: 1 tim 34 min Aldersgrense Sjangre Action, Internasjonalt, Komedie, Tegnet/Animert Språk DVD: Engelsk, Norsk, Japanska Undertekster DVD: Svensk, Norsk, Finsk Releasedato Produksjonsår: 1992 Allmänt Fullständigt namn : PORCO ROSSO -DVDrip. AC3. Norsk tale.Ripp Robban.avi Format : AVI Format/ : Audio Video Interleave Format_Profile : OpenDML Filstorlek : 1,45 GiB Duration/String : 1 h 29 min Generell Bitrate : 2 326 Kbps Skrivande applikation : MEncoder version Beta 4.4.5 building on 20110111 Skrivande bibliotek : [= DigiArty videodll! =] Video ID : 0 Format : MPEG-4 Visual Format_Profile : Simple@L1 Format_Settings_BVOP/String : Nej Format_Settings_QPel/String : Nej Format_Settings_GMC/String : 0 warppoint Format_Settings_Matrix/String : Default (H.263) CodecID : DX50 / : DivX 5 Duration/String : 1 h 29 min Bitrate : 2 096 Kbps Bredd : 720 pixlar Höjd : 404 pixlar Bildförhållande : 16:9 Bildhastighet (Frame rate) : 25,000 fps ColorSpace : YUV ChromaSubsampling : 4:2:0 BitDepth/String : 8 bits Bits/(Pixel*Frame) : 0.288 StreamSize/String : 1,31 GiB (90%) Skrivande bibliotek : DigiArty AV Encoder Core Audio ID : 1 Format : AC-3 Format/ : Audio Coding 3 Format_Settings_ModeExtension : CM (complete main) CodecID : 2000 Duration/String : 1 h 29 min Sharing Widget |