Ratatouille (2007) 720p BRRip NL Gesproken - DJTseeders: 1
leechers: 0
Ratatouille (2007) 720p BRRip NL Gesproken - DJT (Size: 1.19 GB)
Description
Nederlands (Dutch): Hoi ik ben Tom, ik ben geen grote organisatie zoals DutchReleaseTeam maar gewoon een jongen die houd van gamen en pizza en graag voor entertainment wil zorgen! ALLE films die ik upload zijn in 720p en zijn MET nederlandse ondertitels. heb je een vraag of een verzoek voor een film die ik nog niet heb geupload? mail me dan via de site! seed= lief maar hoeft niet natuurlijk :) film beschrijving: Ratatouille, vertelt het verhaal van Remy, een ratje met een passie voor koken. Remy is het zat om afval te eten en met zijn scherpe neus gif te detecteren voor zijn rattenkolonie. Hij is vastbesloten om zijn droom te verwezenlijken; hij moet en zal een chefkok worden. Wanneer Remy in de riolen van Parijs verzeild raakt, komt hij precies uit onder het beroemde restaurant van zijn eigen culinaire held, Auguste Gusteau. Daar ontmoet hij Linguini, een keukenhulp, en samen vormen ze een team. Al gauw zet Remy’s passie voor koken de hele culinaire wereld van Parijs op zijn kop. English (sort of): Hi, my name is Tom, I am not a big organisation like YIFY or DutchReleaseTeam but I am just a guy who likes gaming and pizza's and I like to give you guys some entertainment! EVERY movies I upload are in 720p WITH Dutch subtitles. Do you have a question or a movie request? contact me on the website! If you could seed for a while would be nice but it's not compulsory ofcourse File specs: resolution: 1280x532 framerate: 24fps AVG bitrate: 1535Kbps file size: 1,18GB Sharing WidgetTrailerScreenshots |