Riverside (Symphonic Rock) - Stuck Between (Dutch Treat ^B070 HQ VBR MP3)seeders: 20
leechers: 7
Riverside (Symphonic Rock) - Stuck Between (Dutch Treat ^B070 HQ VBR MP3) (Size: 312.62 MB)
Description
I stumbled upon a track called: Deprived. And indeed I was (a long time). Riverside is a band from Warsaw and sounds like Porcupine Tree. A big surprise, to hear a fully grown-up Symphonic Rock band (from Poland!) that equaled my favorite rockers. So next to Porcupine Tree this has become my favorite Symphonic Rock Band (Sorry Garbage for the second time).
The 'Second Life Syndrome' album enters my personal top 1000, but who will make the space? The cover is clearly a wink to their western counter parts... Enjoy Dutch Treat - ^B070 Stuck Between (Riverside) 01 Riverside - I Believe 02 Riverside - Acronym Love 03 Riverside - After 04 Riverside - Before 05 Riverside - Driven To Destruction 06 Riverside - 02 Panic Room (Remix) 07 Riverside - Egoist Hedonist 08 Riverside - Artificial Smile 09 Riverside - Deprived (Irretrievably Lost Imagination) 10 Riverside - Dance With The Shadow 11 Riverside - Conceiving You 12 Riverside - Embryonic 13 Riverside - Living In The Past 14 Riverside - Schizophrenic Prayer 15 Riverside - In Two Minds 16 Riverside - Second Life Syndrome 17 Riverside - Celebrity Touch 18 Riverside - Reality Dream 19 Riverside - Ok 20 Riverside - The Time I Was Daydreaming 21 Riverside - Stuck Between 22 Riverside - The Depth Of Self-Delusion 23 Riverside - Loose Heart 24 Riverside - Cybernetic Pillow 25 Riverside - Lucid Dream IV 26 Riverside - Reality Dream III [Instrumental] 27 Riverside - Out Of Myself [Live] 28 Riverside - I Believe [Live] 29 Riverside - Loose Heart [Live] 30 Riverside - Volte-Face Sharing Widget |
All Comments