RoboCop (2014) 720p BRRip Nl-ENG subs DutchReleaseTeam

seeders: 159
leechers: 43
Added on May 11, 2014 by Koedjein Movies > Highres Movies
Torrent verified.



RoboCop (2014) 720p BRRip Nl-ENG subs DutchReleaseTeam (Size: 1.53 GB)
 RoboCop (2014) 720p BRRip Nl-ENG subs DutchReleaseTeam.mkv1.52 GB
 sample.mkv6.63 MB
 Koedje.png115.78 KB
 screenshot2.jpg106.58 KB
 Multimediacafe.png105.06 KB
 screenshot4.jpg100.37 KB
 screenshot3.jpg85.27 KB
 screenshot1.jpg43.39 KB
 NFO MKV.txt1.19 KB
 DutchReleaseTeam NFO.txt474 bytes


Description




Verenigde Staten
Actie / Sciencefiction
121 minuten

geregisseerd door José Padilha
met Joel Kinnaman, Gary Oldman en Samuel L. Jackson

Het is 2029. Het bedrijf OmniCorp staat aan de basis van robottechnologieën. Hun robots winnen over de hele wereld oorlogen voor de Verenigde Staten en nu wil het bedrijf de technologie ook in eigen land gaan gebruiken. Als Alex Murphy, een vader en politieagent, in Detroit neergeschoten wordt, blijkt hij het perfecte proefkonijn te zijn voor OmniCorp. Murphy wordt tot een half mens, half robot gemaakt, en is al snel weer in staat over de straten van de stad te lopen. Daar moet hij uitdagingen het hoofd bieden die hij als 'gewone' man nog nooit eerder had meegemaakt.


Nl-ENG subs


Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=6QsyRoCfALc


Screenshots:








Deze film wordt u aangeboden door het DutchReleaseTeam.
Voor de reviews van de nieuwste films, muziek, series, games etc
ga dan eens naar http://www.hetmultimediacafe.nl/



Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
1.53 GB
seeders:159
leechers:43
RoboCop (2014) 720p BRRip Nl-ENG subs DutchReleaseTeam

Trailer


All Comments

Vind het echt een SUPER VOORDEEL dat de ondertiteling in het MKV bestand zit verwerkt!

ik zet hem op me harde schijf, doe hem bij me vriendin in der tv pluggen en kan gelijk kijken met ondertiteling :D SUPER bedankt!
Ik hoor net rechts van mij:"De ondertiteling is toch wel van Koedje hè???"
Zelfs mijn man die niets met computers heeft vraagt bij elke film of de ondertiteling van jou is, hihi!!

Van ons allebei een groot compliment hoe je dat toch elke keer weer doet! Dank je wel en ga er alsjeblieft mee door!
Thx
Hoi Koedje , mijn naam is Madelaine , ik heb me een Mediaspeler gekocht met 4TB opslag en daarop staan alleen maar jouw MKV'tjes BRRip 720P , de kwaliteit is geweldig en nou is mijn vraag , welke programma gebruik je om ze zo klein van formaat te maken , maar met toch zo een super kwaliteit , als je me dat zou willen verklappen en verder mee helpt , zou ik dat zeer op prijs stellen , het gaat zich vooral voor de oudere Blurays , de nieuwe heb ik toch al allemaal van jou , groetjes en bedankt voor al die mooie MKV'tjes :)