Stan Lauryssens - Geen tijd voor tranen, NL Ebook(ePub).DMT

seeders: 2
leechers: 0
Added on June 22, 2013 by Benzoziain Books > Ebooks
Torrent verified.



Stan Lauryssens - Geen tijd voor tranen, NL Ebook(ePub).DMT (Size: 801.87 KB)
 Stan Lauryssens - Geen tijd voor tranen.epub657.71 KB
 dmt4.png78.32 KB
 jojo.png64.26 KB
 DMT NFO, Read before Playing.txt1.58 KB


Description

Stan Lauryssens – Geen tijd voor tranen, NL Ebook(ePub).DMT



Auteur: Stan Lauryssens
Pagina’s: 318
Uitgever: WPG Uitgevers
Jaar van uitgifte: 2009
Genre: thriller

Beschrijving
Drie schoten, drie kogels, kort en droog als het klappen van een zweep en netjes naast elkaar, tussen
de vijfde en de zesde rib, precies op de plaats van het hart. Zijn borstkas kraakte open, bloed spatte
naar alle kanten en een helse pijn zoemde door zijn lichaam.

De telefoon rinkelde. 'Hallo? Hallo?' Hijgen en zuchten aan de andere kant van de lijn. 'Verkeerd
verbonden,' zei de commissaris. 'Koffie voor de mannen?' vroeg Flora. 'Koffie met een koekje!'
antwoordde Tony Bambino. 'Een koekje uit je broekje,' zei Vindevogel. 'Vuile snoepers!' lachte Flora.

In het verduisterde aquarium van de Zoo werd een onbekend lijk door bloeddorstige piranha's aan
stukken gescheurd. WIJ ETEN OM 3 UUR STIPT, flikkerde in rode neonletters boven het bassin. Onder
een kapotte straatlamp wachtten zij hem op. Zij droegen rode badmutsen. WHAMMM! De eerste
slag kwam totaal onverwacht, in zijn maag, en zonder pijn. De commissaris plooide dubbel en zakte
kokhalzend door zijn knieën. 'Salaam, klwoetzak,' zei een stem in het donker.

Deze review wordt u aangeboden door

DUTCH MOVIE THEATER

Sharing Widget


Download torrent
801.87 KB
seeders:2
leechers:0
Stan Lauryssens - Geen tijd voor tranen, NL Ebook(ePub).DMT

All Comments

Ik heb er nog twee, maar zijn laatste 2 van de Antwerpse Moordbrigade kan ik niet gevonden krijgen. Verder heeft hij alleen non-fictie geschreven en daar heb ik er geen van.