Stephenie Meyer - Zielen (.epub) (The Ghost dutch/nl)

seeders: 5
leechers: 0
Added on December 19, 2012 by Holipzain Books > Ebooks
Torrent verified.



Stephenie Meyer - Zielen (.epub) (The Ghost dutch/nl) (Size: 519.05 KB)
 Meyer, Stephenie - Zielen.epub518.01 KB
 Hoe open je .epub bestanden.txt1 KB
 Geupload door Holipza.txt38 bytes


Description


De wereld is overgenomen door buitenaardse Zielen. De Zielen worden in het lichaam van de mensen geplaatst, waarna ze complete controle over de mensen krijgen. Het doel van de invasie is een vreedzame, liefdevolle wereld.

De Ziel Wandelaar wordt geplaatst in het lichaam van Melanie in de hoop de locatie van een groep ‘overlevenden’ te achterhalen. Melanie weigert zich te onderwerpen aan Wandelaar, haar geest blijft rebelleren dit tot angst en frustratie van Wandelaar. Er ontstaat in eerste instantie een innerlijke strijd, maar allengs sluiten Wandelaar en Melanie vrede.
Omdat Wandelaar toegang heeft tot Melanies geheugen, leert ze ook Melanies grote liefde Jared kennen en langzaam wordt ze verliefd op deze man.
Om te overleven besluiten Wandelaar en Melanie samen te werken. Melanie heeft hoop dat Jarend nog niet overgenomen is en weet waar hij zich mogelijkerwijs schuil houdt. Ze gaan op zoek naar een groep ‘overlevenden’; mensen die nog niet overgenomen zijn.

Geleidelijk wordt je meer en meer in het verhaal gezogen tot wegleggen van het boek bijna onmogelijk is. De ontmoeting van Wandelaar/Melanie met Jared is pijnlijk, de weerstand van de groep ‘overlevenden’ bijna tastbaar.

Het verhaal wordt verteld door de ogen van Wandelaar, haar kijk op de wereld wordt beïnvloed door haar eigen vreedzame achtergrond. In eerste instantie verafschuwt ze de mensheid en hun gewelddadige natuur. Maar langzaam begint ze zich steeds meer thuis te voelen op deze wereld en binnen deze groep mensen. Als Wandelaar verliefd wordt op Ian – een van de ‘overlevenden’, begint de situatie van twee ‘bewoners’ in één lichaam vrijwel onmogelijk te worden… Een besluit zal genomen moeten worden, maar ten koste van wie?

Zielen is een aangename mix van Sience Fiction, spanning, romantiek en bevat een aantal psychologische elementen. De schrijfstijl van Stephanie Meyer spreekt direct tot de verbeelding. Het verhaal is verrassend en meeslepend. Zielen smaakt naar meer van Stephanie Meyer!

Nederlandstalig boek 'Zielen' van de bekende schrijfster Stephenie Meyer.
Een prachtig boek, in my opinion. Beter dan de Twilight serie ;)

Sharing Widget


Download torrent
519.05 KB
seeders:5
leechers:0
Stephenie Meyer - Zielen (.epub) (The Ghost dutch/nl)

All Comments

bedankt, na de film wil ik dees zeker eens lezen :)
Dank je!
Zou raar zijn. Bij mij heb ik dit probleem niet. Ik zal de torrent nog eens checken.
dat is normaal, je gaat 2 pagina per keer omdat linkerkant bvb. p1 is en rechterkant p2, de uploader heeft die probleem niet omdat hij/zij het volledige scherm als 1blz. heeft gemaakt, volgens mij hangt het ook af van programma tot programma en hoe je het liefst leeft (ik lees liever linker en rechterkant dan 1 volledige pag :P)
Er komt ook film van de film heet The Host
Yup. Daar heb ik lang op gewacht, haha.
Maar die gaat ook 'Zielen' heten in het Nederlands, geloof ik. (waarschijnlijk niet :P)